Jootje-ict
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2001
- Berichten
- 43
Hallo,
Ik ben bezig met het maken van een weekoverzicht/rekening in Excel.
Nu wil ik per volgnummer een rekening zien hoeveel kistjes, doosjes en pondjes hij of zij heeft geplukt.
De aantallen zijn al ingevuld, met een filter op het volgnummer heb ik de persoon eruit gefilterd waarbij
ook de hoeveelheid kistjes, doosjes en pondjes van die persoon wordt weergegeven die geplukt zijn die week. Nu worden ook de lege kolommen weergegeven die niet gevuld zijn (qua pondjes, doosjes of kistjes).
Wie kan mij helpen om deze weg te krijgen, zodat ik een rekening krijg waarin dus geen lege kolommen staan, maar alleen ingevulde.
Ik heb mijn weekoverzicht als bijlage toegevoegd.
Heb hem ook staan op:
http://home.wanadoo.nl/~emailtjes/weekoverzicht/
De excelsheet bestaat uit 4 werkbladen, het gaat om werkblad met naam Maak rekening.
Groetjes,
Johan.
Ik ben bezig met het maken van een weekoverzicht/rekening in Excel.
Nu wil ik per volgnummer een rekening zien hoeveel kistjes, doosjes en pondjes hij of zij heeft geplukt.
De aantallen zijn al ingevuld, met een filter op het volgnummer heb ik de persoon eruit gefilterd waarbij
ook de hoeveelheid kistjes, doosjes en pondjes van die persoon wordt weergegeven die geplukt zijn die week. Nu worden ook de lege kolommen weergegeven die niet gevuld zijn (qua pondjes, doosjes of kistjes).
Wie kan mij helpen om deze weg te krijgen, zodat ik een rekening krijg waarin dus geen lege kolommen staan, maar alleen ingevulde.
Ik heb mijn weekoverzicht als bijlage toegevoegd.
Heb hem ook staan op:
http://home.wanadoo.nl/~emailtjes/weekoverzicht/
De excelsheet bestaat uit 4 werkbladen, het gaat om werkblad met naam Maak rekening.
Groetjes,
Johan.
Laatst bewerkt: