Lege deel harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

InPieces

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Berichten
47
Hallo, ik heb een harde schijf, bij aankoop verdeeld in twee delen (C: en D: ) en alles staat nu op C:. D: staat dus leeg. Als ik iets op D: wil zetten, moet ik er eerst wat mee doen? Want er staan ook geen mappen in. Bij voorbaat dank.
 
Rechts klikken als je op dat gedeelte bent en kiezen voor nieuw en dan map.
Zo kan je mapjes maken. Maar het hoeft niet.
 
Is ie al geformatteerd. Zoja, kun je er gewoon iets opzetten, Je kunt natuurlijk ook eerst mappen maken en daarin bewaren
 
Komt zo uit de winkel dus zal best geformatteerd zijn neem ik aan.
 
Komt zo uit de winkel dus zal best geformatteerd zijn neem ik aan.

Ik denk het niet. Een nieuwe schijf los gekocht in de winkel is nog niet geformatteerd, trouwens als hij hem heeft verdeeld is d: waarschijnlijk nog niet geformatterd
 
Laatst bewerkt:
Volgensmij was ik niet echt duidelijk. Ik heb een nieuwe pc gekocht met één harde schijf dat in twee delen op de pc staat, C en D. Bij C staan heel veel mappen, onderandere Program Files etc. Moet je dan dmv een programma de lege deel klaar maken voor opslag (door mappen erin te plaatsen) of kan je gewoon meteen aan de slag? C begint langzaam maar zeker vol te raken en ik wil dan een nieuwe spel op D installeren.
 
Je kan gewoon aan de slag met je 'D-schijf'.
Mits deze geformateerd is.
Je hebt dus geen programma ofzo nodig.
Waar ben je bang voor? Gewoon gebruiken die partitie.

En als -ie nog niet geformeert is, klik je erop met je Rechtermuisknop en kies je voor Formateren.
Da's alles.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan