Lege folder op het bureaublad niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron196

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2003
Op mijn bureaublad (win98) staat een lege folder die ik niet kan verwijderen, bij het verwijderen, ook in de save mode krijg ik de volgende melding:

Het serviceprofiel is beschadigd, installeer het serviceprofiel opnieuw.

Heeft er iemand een idee wat ik er aan kan doen en hoe ik die folder alsnog kan verwijderen?

Waarom stel je deze vraag in office algemeen?

Antwoord op je vraag weet ik zo gauw even niet

Een seviceprofiel heeft iets met inbel verbindingen te maken, heb je handmatig instellingen veranderd m.b.t. je inbel verbinding?
Ben soms recent overrgestapt op ADSL of zo?

Zit al een tijdje op de kabel, wel is er enige tijd geleden een andere harde schijf ingegaan.
Ik denk dat het een verwijzing is naar een "file" op de oude harde schijf maar hoe verwijder ik die...

Ga eens naar de verkenner, de map Desktop (Bureaublad). Klik daar de lege map aan en probeer te verwijderen.

Lukt dat niet, klik de map aan en vraag naar eigenschappen. Schakel systeem of verborgen uit.
Verwijder.

Nog steeds niets? Maak een printscreen van het venster eigenschappen, tabblad algemeen en plaats die hier.

Tja, misschien een domme vraag, maar je krijgt na de poging te verwijderen niet een scherm dat zegt dat het "de map niet kan opslaan in de prullenbak, wel verwijderen van het bureaublad maar weet u zeker dat u dat wil doen"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan