Lege Icoon wil niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Berichten
235
Heb in mijn mapje mijn muziek verschillende mapjes maar ook een mpeg-icoontje die ik niet kan verwijderen. Mapje van mpeg is wel leeg alleen krijg ik hem niet weg. Als ik erop ga staan met de rechtermuisknop zie ik verwijderen er niet tussen staanm alleen kopieren naar of afspelen met.
Heb ook ccleaner al gebruikt maar krijg hem nog niet weg. Ook met total commander lukt het ook niet. Als ik dan probeer te verwijderen zegt hij dat ie de map niet kan vinden.
Heeft iemand nog een tip??

Roald
 
en als de toegang geweigerd word om hem te deleten kan je unlocker downloaden. een programma waar je alles mee schijnt te kunnen verwijderen. heb het zelf nooit getest.

unlocker1.8.5.exe
 
Probeer het eens in de opdrachtpromt, handmatig opzoeken, te beginnen met cd\ en dan de map opzoeken, ook met cd, in die map dir ingeven en het bestand met del deleten.
 
Als je verder geen last hebt van het mapje rechtermuisknop en verbergen aanvinken. een leeg mapje neemt toch amper ruimte in beslag.
 
Als je verder geen last hebt van het mapje rechtermuisknop en verbergen aanvinken. een leeg mapje neemt toch amper ruimte in beslag.


Probleem is opgelost. Ik heb Windows XP weergave in de klassieke stand gezet en toen geprobeerd om de map met het niet verwijderen mpeg-icoon te deleten. En wat denk je jullie?? Toen deed hij het wel en uit de prullebak.
Daarna heb ik de weergave weer in de XP stand gezet.
Je moet er maar opkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan