Lege mailtjes in Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

tipfour

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
In Outlook 2003 ontvang ik van 1 contactpersoon altijd lege mailtjes. Dat wil zeggen het subject is gewoon gevuld, de body ontbreekt echter. Andere mensen ontvangen de mail zonder problemen. Ook mensen die een cc ontvangen van het bewuste aan mij gerichte mailtje kunnen de inhoud gewoon lezen terwijl ik geen inhoud zie. Wat kan hier aan de hand zijn ?

Roelof

Dat kan een aantal oorzaken hebben:

Je spam filter houdt alles tegen of het is witte tekst op een witte achtergrond. In het laatste geval kan je eenvoudig door ctrl-a in te tikken de mail lezen!

Succes

Daar had ik ook aan gedacht, maar ook met Norton uit heb ik hetzelfde probleem.
De lege mailtjes worden ook niet getoond met CTRL-A

Roelof

Lege mailtjes

Het vreemde blijft dat het probleem zich maar bij 1 persoon voordoet en ik de enige ben die de tekst niet ontvangt. Ik laat nu de mailtjes naar mijn gmail account sturen en forward ze dan naar de kpnplanet account. Dan krijg ik de mailtjes wel goed binnen. Bij tegelijk zenden aan de twee accounts komt de mail aan de kpnplanet account binnen zonder body text en de mail die via de gmail account naar de kpnplanet is verzonden binnen met body text. Hiermee toon ik aan dat het probleem niet in Outllook zit en niet in mijn spamfilter en niet in kpnplanet account. Maar waar dan wel ???? Kortom een nog steeds onopgelost raadsel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan