Lege map wil niet verwijderd worden, ook niet met 'unlocker'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Psalm ik vroeg of je het prg combofix kon, nu heb je het onder tussen gedraaid het heeft je p.c. opnieuw doen opstarten zie ik in je logje. Merk je al verbetering of kan je de bewuste map nog steeds niet verwijderen ? Ik ben zelf geen expert in deze logjes uitlezen ik wou je een p.b. sturen om je wat info te geven waar je dat wel kan laten doen, maar dat gaat niet alleen donateurs mogen dat. Ik geloof dat je op dit forum geen linken mag doorgeven van andere forums. Wil je die info geef dan ff een E -Mail adres door ( die je dus openbaar wil maken ) dan stuur ik je die info toe.
MVG..
Pred...
Edit :
Hoi Psalm ik zie dat je al aan de juiste info kan komen waar je bekent bent onder de naam Ic****. Ik denk dat Abraham je wel verder kan helpen met je logje's van HJ en combofix.
Pred...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Psalm . Merk je al verbetering of kan je de bewuste map nog steeds niet verwijderen ?

Ha Pred...... Nee helaas....., de map is met geen stok weg te slaan....

Edit :
Hoi Psalm ik zie dat je al aan de juiste info kan komen waar je bekent bent onder de naam Ichtus. Ik denk dat Abraham je wel verder kan helpen met je logje's van HJ en combofix.
Pred...

Nu dat valt nog te bezien...., voorlopig heeft niemand nog de oplossing kunnen aanreiken......
 
psalm133;2578379[B zei:
Nu dat valt nog te bezien...., voorlopig heeft niemand nog de oplossing kunnen aanreiken......
We zullen het ff af w8 denk zelf dat er wel een oplossing gaat komen.
Plaats als eerste eens een hijack this logje in het daar voor bestemde topic als je wil.
MVG..
Pred...
 
We zullen het ff af w8 denk zelf dat er wel een oplossing gaat komen.
Plaats als eerste eens een hijack this logje in het daar voor bestemde topic als je wil.
MVG..
Pred...

Hallo Pred en allen.......

Het was een gecombineerde aanval van' DelinvFile' en 'Unlocker' die de map hebben doen bezwijken na een gouden tip van iemand die mij attent maakte op het programma 'DelinvFile'. Het programma 'DelinvFile' is shareware maar binnen de trial(proef) periode was het volledig functioneel.........
Met 'DelinvFile' kon ik kiezen of ik de folder/map wilde verwijderen óf losse bestanden in de folder/map.
De folder/map wilde zich niet laten verwijderen dus heb ik alle losse bestanden in de folder/map met/via 'DelinvFile' verwijderd wat hij wél deed.
Daarna probeerde ik de map te verwijderen door hem naar de prullenbak te slepen, wat hij weer weigerde. Toen heb ik het programma 'Unlocker' weer op de map losgelaten, en voilà...., de map koos het hazenpad.

Dank voor jouw/jullie reacties.........
 
Nou dat is een goed resultaat en een leuke combi van aanvallen op de betreffende map, ging die uiteindelijk toch door zijn hoeven.
Pred...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan