Lege pagina ipv website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ridge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
Berichten
2
LS,

De schrik sloeg mij een paar dagen geleden om het hart: mijn website 'deed het niet meer'. Al gauw kwam ik erachter dat dit probleem zich alleen op mijn eigen pc voordeed: bij anderen was de site nog gewoon te bekijken.

Ik vermoed dat dit euvel is veroorzaakt doordat ik een paar webspiders uit heb geprobeerd (programma's om websites te downloaden, zodat je ze off line kunt bekijken). Ik heb het een keer op mijn eigen website uitgeprobeerd, met de opdracht om 3 mappen diep te gaan.

Nu krijg ik als ik mijn site intik in mijn browser (Firefox èn IE), een lege pagina terug. Geen foutmeldingen, gewoon een lege pagina. Ook als ik naar submappen probeer te gaan, of direct naar een bestand, gebeurt dit. Alleen bestanden of mappen waarvan ik weet dat de spider ze nog niet heeft bezocht (bijvoorbeeld ook pagina's die ik later heb geupload), kan ik nog bekijken.

Dat programma heeft dus blijkbaar ergens in Windows een bestand gewijzigd, waardoor de browsers in plaats van de online versie van zo'n bestand worden doorverwezen naar de door dat programma op de harde schijf opgeslagen versie, die ik inmiddels alweer verwijderd had. Dat is mijn verklaring althans.

Ik heb het hosts-bestand echter al bekeken, en daar was niks in te vinden. Ook in het register staan geen verwijzingen naar mijn site (rijkvanwel.nl) of het ip-adres (84.246.161.3).

Kan iemand mij helpen? Ik ben er nou al dagen mee bezig en heb op meerdere fora en aan veel mensen dit probleem voorgelegd, maar niemand wist eruit te komen. Wie het oplost is mijn held! :thumb:
 
Dat ben ik vergeten te vermelden, sorry. Maar dat heb ik al gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan