Wie weet een oplossing voor het volgende
heb in tabblad 1
in kolom A namen staan van leden van een spaarkas
1. jan
2.piet
3.
4.henk
enz 100 stuks waarvan een 12 tal niet bezet!
in een ander blad link ik naar de cellen waar de namen staan en krijg ik dus lege regels als een spaarkas niet bezet is
die lege regels wil ik graag verbergen.
momenteel verberg ik die lege cellen met een filter
maar ik vroeg mij af of dat ook met een VBA code gaat
als ik lopende het jaar een naam zou invullen in 3 (wat nu in mijn voorbeeld leeg is) moet het wel via een knop of/automatisch mogelijk worden om de rij weer zichtbaar te maken
ik weet ook niet of de FORMULE: =ALS(Blad1!A3="";"";Blad1!A3) (hier zou dan de naam van de nieuwe deelnemer komen te staan op plaats 3) als een lege cel wordt gezien met VBA die ik kan verbergen. (met filter lukt het mij wel)
ik ben al geholpen met een knop die "simpelweg" de lege rijen verbergt en weer zichtbaar maakt
don
heb in tabblad 1
in kolom A namen staan van leden van een spaarkas
1. jan
2.piet
3.
4.henk
enz 100 stuks waarvan een 12 tal niet bezet!
in een ander blad link ik naar de cellen waar de namen staan en krijg ik dus lege regels als een spaarkas niet bezet is
die lege regels wil ik graag verbergen.
momenteel verberg ik die lege cellen met een filter
maar ik vroeg mij af of dat ook met een VBA code gaat
als ik lopende het jaar een naam zou invullen in 3 (wat nu in mijn voorbeeld leeg is) moet het wel via een knop of/automatisch mogelijk worden om de rij weer zichtbaar te maken
ik weet ook niet of de FORMULE: =ALS(Blad1!A3="";"";Blad1!A3) (hier zou dan de naam van de nieuwe deelnemer komen te staan op plaats 3) als een lege cel wordt gezien met VBA die ik kan verbergen. (met filter lukt het mij wel)
ik ben al geholpen met een knop die "simpelweg" de lege rijen verbergt en weer zichtbaar maakt
don