boswottels
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2010
- Berichten
- 49
Ik ben nu bezig met een excel sheet voor project administratie. Nu ben ik bijna klaar, alleen zit ik nog met een paar kleine dingetjes.
Kolom A in het werkblad Personeel wil ik gesorteerd hebben op Project nr. en dat de lege rijden verwijderd worden( waar dus geen project in staat in Kolom A ).
In werkblad Projecten, wil ik dan men een project kan toevoegen. En dat deze dan ook wordt toegevoegd in werkblad Personeel, Kolom A.
Bijvoorbeeld;
Er komt een nieuw project, onder categorie X, deze wordt toegevoegd in projecten onder project X nr. X.1. Dan wil ik die ook bij Het overzicht(personeel) hebben staan.
Ik heb dit geprobeerd, alleen ik krijg dan steeds witten regels.
Bedankt,
Michiel
Kolom A in het werkblad Personeel wil ik gesorteerd hebben op Project nr. en dat de lege rijden verwijderd worden( waar dus geen project in staat in Kolom A ).
In werkblad Projecten, wil ik dan men een project kan toevoegen. En dat deze dan ook wordt toegevoegd in werkblad Personeel, Kolom A.
Bijvoorbeeld;
Er komt een nieuw project, onder categorie X, deze wordt toegevoegd in projecten onder project X nr. X.1. Dan wil ik die ook bij Het overzicht(personeel) hebben staan.
Ik heb dit geprobeerd, alleen ik krijg dan steeds witten regels.
Bedankt,
Michiel