Lege velden NA mailen van een formulier !!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter TCG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TCG

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2007
Beste helpers,

Onlangs heb ik in Word ( 2003 ) een formulier ontwikkeld die herhaaldelijk gebruikt moet gaan worden.
Na het invullen van de velden wil ik deze per email verzenden als bijlage. Nu blijkt dat bij de ontvanger alle velden LEEG zijn.

Na veel tijd heb ik helaas niet de oplossing zelf kunnen vinden. Daarom wil ik jullie vragen om een oplossing.

Help mij aub ....

Met vriendelijke groet,
TCG

Dag.
Ik zag je vraag staan en weet waarschijnlijk het antwoord.
Ik heb een stacaravan in de verhuur en het registratie formulier heb ik in excel gemaakt. Hier op kunnen geinteresseerden hun gegevens invullen en naar mij retourneren. Ze krijgen dus van mij via de mail een leeg excel formulier dat ingevuld terug komt.
Als je dit wat lijkt mail me maar dan stuur ik hem je toe. Deze is overigens ook beveiligd met een wachtwoord zodat je niet wat verkeerd kunt doen.
Ik hoor wel van je.
Gr.
Eric
aceric@planet.nl

Dag TCG,

Een formulier kun je op slot doen (zie werkbalk Formulieren).
Als het van slot gehaald wordt en weer op slot gedaan, verdwijnt de informatie.

Gegroet,

Axel

Dag TCG,

Een formulier kun je op slot doen (zie werkbalk Formulieren).
Als het van slot gehaald wordt en weer op slot gedaan, verdwijnt de informatie.

Gegroet,

Axel

Hoi Axel Hagg,

Het formulier dat ik gemaakt heb staat gewoon altijd op slot. Het is bedoeld dat mijn collega's niets kunnen veranderen. Het doel is: formulier invullen, verzenden zia bestand/verzenden naar ... en dan document weer sluiten zonder op te slaan.

Het is een formulier die aan de telefoon wordt ingevuld en dan naar een andere collega wordt gemaild.

Weet je nu nog een oplossing hiervoor ?

Met vriendelijke groet,
TCG

Dag TCG,

Ik heb mezelf net een e-mail gestuurd met als bijlage een formulier document. Alles correct ontvangen. Dus moet gaan.

Wat je kunt proberen is om mij een formulier te mailen. (axel@axelhagg.nl).

Gegroet,

Axel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan