• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lege weergave PDF object

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandervp

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2017
Dag allen,

ik heb in meerdere werkbladen een pdf bestand ingevoegd. Nu krijg ik in alle werkbladen, op 1 na, een weergave van de 1e pagina van het pdf document te zien. Waarom bij de ander niet?

@Emields,
Bedankt voor je hulpzame opmerking....
Maar hoe zou het dan wel goed gaan?

Toch vreemd dan dat als ik bij ieder werkblad dezelfde acties heb ondernomen om het PDF bestand in te voegen (Invoegen - object - Adobe Acrobat Document) het maar bij 1 werkblad verkeerd gaat. Als mijn werkwijze verkeerd zou zijn, waarom worden ze dan niet op ieder werkblad blank weergegeven?
De PDF bestanden zijn ook allemaal met hetzelfde programma, Adobe Acrobat Pro XI, gemaakt. Hier zal het dus ook niet aan kunnen liggen.

pdf excel.png

Het grote lege vlak in de afbeelding zou weergegeven moeten worden als de 1e pagina van de PDF.
(De eerste pagina van de PDF is geen blanke pagina)

Laatst bewerkt:
Heb je het blad al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd? Hoe kan je nu verwachten dat er iemand een zinnig antwoord kan geven op uw vraag door op een leeg blad te kijken.

Opnieuw pdf print gemaakt

Ik heb het zelf kunnen oplossen door het pdf document, waarbij het verkeerd ging, opnieuw af te drukken/ op te slaan als pdf bestand.

Maar nog vind ik het vreemd waarom het juist weergeven van die ene pdf nu verkeerd ging.

Het origineel opnieuw invoegen in een nieuw werkblad wierp ook niet zijn vruchten af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan