lego harry potter jaren 5-7 laad scherm crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
hallo allemaal,

Ik heb laatst lego harry potter jaren 5-7 geinstalleerd op mijn pc. Het werkte allemaal goed totdat ik de missie 'just desserts' deed in het 6de jaar. Na het filmpje wanneer de missie klaar is krijg ik het laadscherm te zien. Daarna blijft hij vastzitten in het laadscherm en doet hij niks meer. Weet iemand of een een fix is voor deze fout?

groeten
Wouter Jansen

ga naar start/configuratieschrem/software en dan naar harry potter en dan herstellen, dan gaat hij opnieuw het spel installeren ma meestal bewaart hij wel de safe-game

Herstellen staat er niet bij:confused: er staat alleen verwijderen

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfde probleem hier...

Beste WJ270494,

Hier hetzelfde probleem. Ook toevallig in jaar 6 nadat je de opdracht in de kroeg hebt voltooid? 20 minuten laten laden, maar doet verder niks meer.

Wat je zegt, herstellen staat er niet bij. Ik heb het spel al een keer opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Website van WB geeft ook geen "fixes" of iets dergelijks.

Mocht iemand dus de oplossing weten, ik hoort het graag!

Grt.

TheKing

klopt bij mij bij hetzelfde stuk

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ook niet, dus denk ook dat daar het probleem ligt. Mss. toch een soort van beveiliging wat er in zit.... Je weet het pas zeker totdat er iemand komt die het spel wel originieel heeft en hetzelfde probleem ondervindt. Tot dit tijd zegt ik, in de digitale prullenbak met die rotzooi!

Het apparte is dat de vorige lego harry potter ook dit soort problemen had terwijl andere lego games zoals bijv. star wars en pirate's of the carribbean gewoon foutloos liepen

WJ,

Probleem is opgelost, ff een nieuwe binnenhalen, wel te vinden op isohunt, zelfs nederlandstalig .... ff opnieuw installeren en het probleem is verholpen, succes verder met het spelen....

Wat mij betreft kan deze topic worden gesloten...

Grtz. TheKing!

@ TheKing83 dankje het heeft gewerkt nu kan ik teminste verder met het spel

WJ,

Probleem is opgelost, ff een nieuwe binnenhalen, wel te vinden op isohunt, zelfs nederlandstalig .... ff opnieuw installeren en het probleem is verholpen, succes verder met het spelen....

Wat mij betreft kan deze topic worden gesloten...

Grtz. TheKing!

ik heb hetzelfde probleem maar vind niet de juiste oplossing.... wat moet je nu juist doen of kan je me een link geven met de juiste download?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan