Mijn zoon wil graag Lego marvel super heroes spelen met de Nederlandse ondertiteling. Nu is het spel met Nederlandse tekst en Nederlandse ondertiteling als ik het spel opstart met een administrator account maar mijn zoon heeft een kind account en wat ik ook probeer, onder dat account blijft het spel in het Engels en Engelse ondertiteling weergeven. Ik kan in de spelinstellingen niets vinden waar ik dit kan aanpassen behalve aan en uitzetten en ook in de map waar het spel is geinstalleerd zie ik geen bestandje waar ik dit handmatig kan aanpassen.
In de taal configuratie van Windows 8.1 staat alles op Nederlands dus ik begrijp niet waarom het niet lukt onder een ander account dat de administrator account.
Wie weet hoe ik de Nederlandse ondertiteling kan krijgen onder een ander account dan administrator?
Bedankt.
In de taal configuratie van Windows 8.1 staat alles op Nederlands dus ik begrijp niet waarom het niet lukt onder een ander account dat de administrator account.
Wie weet hoe ik de Nederlandse ondertiteling kan krijgen onder een ander account dan administrator?
Bedankt.