Lego marvel super heroes nederlands ondertiteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

heula

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2000
Mijn zoon wil graag Lego marvel super heroes spelen met de Nederlandse ondertiteling. Nu is het spel met Nederlandse tekst en Nederlandse ondertiteling als ik het spel opstart met een administrator account maar mijn zoon heeft een kind account en wat ik ook probeer, onder dat account blijft het spel in het Engels en Engelse ondertiteling weergeven. Ik kan in de spelinstellingen niets vinden waar ik dit kan aanpassen behalve aan en uitzetten en ook in de map waar het spel is geinstalleerd zie ik geen bestandje waar ik dit handmatig kan aanpassen.

In de taal configuratie van Windows 8.1 staat alles op Nederlands dus ik begrijp niet waarom het niet lukt onder een ander account dat de administrator account.

Wie weet hoe ik de Nederlandse ondertiteling kan krijgen onder een ander account dan administrator?
Bedankt.

:) Hoi hoi heula

Ik lees zojuist dat in die game geen NL ondertitel is, maar alleen in een kid's versie is dat zo en dan heb je ook een volwassenen versie daar is wel een NL ondertitel aanwezig,
:o ik ken zelf deze game niet en nu hoor ik voor de eerste keer die term kid's en volwassenen versie van een game ( lego game ! ) ...

Die lees ik hier -->> http://playstationclan.be/index.php?action=reviews;sa=view;in=36

Korte citaat van daar ! :

Voor de allerkleinsten is deze game door het engels met ondertiteling niet geschikt, voor de iets oudere gamer en volwassenen juist wel. De Marvel Heroes zijn voor volwassenen een sfeer van herkenning met zelfs 'onverwachte' personages zoals Howard the Duck (voor de echt oudere gamers onder ons). De puzzels zijn leuk te noemen waarbij wel opgemerkt moet worden dat het niet altijd even eenvoudig is om ze op te lossen, zeker als je met veel heroes op pad bent waarbij je continu moet wisselen tussen de heroes om de puzzel op te kunnen lossen.

:) Hoi hoi heula

Ik lees zojuist dat in die game geen NL ondertitel is, maar alleen in een kid's versie is dat zo en dan heb je ook een volwassenen versie daar is wel een NL ondertitel aanwezig,
:o ik ken zelf deze game niet en nu hoor ik voor de eerste keer die term kid's en volwassenen versie van een game ( lego game ! ) ...

Die lees ik hier -->> http://playstationclan.be/index.php?action=reviews;sa=view;in=36

Dat wist ik ook niet maar het gaat om de PC versie en ik bedoelde dat ik een kind account heb voor mijn zoon op de pc en dat onder dat account de ondertiteling en teksten in het spel Engels zijn terwijl ik weet dat er Nederlands wordt weergegeven wanneer ik inlog op mijn eigen administrator account.

Tijdens de installatie van het spel heb ik uiteraard ook gekozen voor de Nederlandse setup.

Dat is zojuist wat ik zelf ook niet begrijp toch :o ( ik ben ander soort gamer ! maar die lego games heb ik nooit gespeld ) en misschien heeft dat te maken ook met die wat ze zeggen Voor de aller kleinsten is deze game door het engels met ondertiteling niet geschikt, voor de iets oudere gamer en volwassenen juist wel ..
Ik snap nu ook niet wat heeft die met account's te maken enz.. is het wat gecensureerde text daar aanwezig of zo ?? zodat niet voor kids is enz. staat ook voor welke kids-leeftijd is ? :( ?

P.S. Ik vind dat echt niet eerlijk tegen kid's:( koop je een game voor hun omdat een kids game ook is, en uiteindelijk kunnen ze zoals die hoort ( als kids ! ) niet spelen .. :( ( misschien moet je of kan je ouderlijk toezicht uitschakelen ofzoiets ?? :( ) ..

Laatst bewerkt:
Dat is zojuist wat ik zelf ook niet begrijp toch :o ( ik ben ander soort gamer ! maar die lego games heb ik nooit gespeld ) en misschien heeft dat te maken ook met die wat ze zeggen Voor de aller kleinsten is deze game door het engels met ondertiteling niet geschikt, voor de iets oudere gamer en volwassenen juist wel ..
Ik snap nu ook niet wat heeft die met account's te maken enz.. is het wat gecensureerde text daar aanwezig of zo ?? zodat niet voor kids is enz. :( ?

P.S. Ik vind dat echt niet eerlijk tegen kid's:( koop je een game voor hun en uiteindelijk kunnen ze zoals die hoort niet spelen .. :( ( misschien ouderlijk toezicht uitschakelen ofzoiets ?? :( ) ..

Zojuist voor de gein ff een tweede account aangemaakt met administrator rechten. Zelfde probleem, geen Nederlands maar alleen Engels. Begrijp er niets van.
Kijken wat er gebeurd als ik de game opnieuw installeer onder dat account.

Laatst bewerkt:
Probleem is gedeeltelijk opgelost. Spel opnieuw geinstalleerd onder de nieuwe admin account en nu is alles Nederlands.
Onder het kind account blijft het nog Engels. Ik wil daar niet aan het ouderlijk toezicht zitten want dat is nu net waarom het een kind account is. Dan maar inloggen op de nieuwe admin account als hij die game wil spelen.

Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan