Leidt wachtwoordwijziging Facebookaccount tot verlies afspeellijsten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen van mijn Facebook account.

Als ik dat doe, staat erbij aangegeven:"Unfortunately, changing your password will result in the loss of the Spotify music you have saved for offline listening. Just sync it again once you have your new password".

Ik weet niet zeker wat dit inhoudt: ben ik dan alle afspeellijsten HELEMAAL kwijt of alleen de off-line-instelling?:shocked:

Je bent dan alleen je offline gesynchroniseerde muziek kwijt. Als je opnieuw bent ingelogd (dus met je nieuwe wachtwoord) in Spotify zouden die afspeellijsten weer opnieuw gesynchroniseerd moeten worden, met andere woorden: de nummers in de offline-afspeellijsten worden opnieuw gedownload. Je bent je afspeellijsten dan niet kwijt.

Wat fijn! Dank je wel.

NB: ik wil de reden ook wel geven, waarom: ik had Tomahawk gedownload.
Omdat elders wordt beschreven "Heb je op Spotify een playlist gemaakt en wil je die delen met vrienden die geen Spotify hebben? Tomahawk maakt het mogelijk."

Om dit mogelijk te maken moest ik daarna mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen in een soort Spotify-schermpje, wat echter m/i niet van Spotify kon zijn, maar van Tomahawk.
Dat vind ik achteraf bezien té onveilig.
Deze programmamakers kunnen dat mogelijk nu zien en daarmee mijn Spotify-account in.
Waar onder o.a. mijn betaalgegevens e.d. in staan.
Vandaar dat ik het programma middels een herstelpunt heb teruggedraaid.
Maar nu nog wel mijn wachtwoord wijzigen.
Zie nieuw topic, elders op dit forum

Laatst bewerkt:
Je bent dan alleen je offline gesynchroniseerde muziek kwijt. Als je opnieuw bent ingelogd (dus met je nieuwe wachtwoord) in Spotify zouden die afspeellijsten weer opnieuw gesynchroniseerd moeten worden, met andere woorden: de nummers in de offline-afspeellijsten worden opnieuw gedownload. Je bent je afspeellijsten dan niet kwijt.
Na het wachtwoord gewijzigd en opnieuw ingelogd te hebben, was zelfs downloaden van afspeellijsten niet nodig. Op mijn pc alswel mijn laptop stond alles nog precies in dezelfde stand, nl. offline beschikbaar

Da's mooi!
Inderdaad slim om je wachtwoord te veranderen; beter een keer te veel dan een keer te weinig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan