leisure suit larry

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
ik wil leisure suit larry magna cum laude gaan kopen,
ik weet niet of het een leuk spel is kan er niet goed achterkomen kan iemand me een tip tegen of wat spel informatie

danku wel groetjes computerfrank:D

bedankt

bedankt voor de informatie het zal goed van paskomen
is er misschien ook een nederlands talige versie van informate en wat bedoelen ze met gameplay?

Gameplay is hoe het spel speelt, dus hoe bijvoorbeeld de besturing van je poppetje is e.d.

gameplay

um op de site staat er een 5 bij ik weet niet of dat veel over het spel zegt maar mij lijkt gameplay wel belangrijk hoe zit dat heeft u het spel wel eens gespeeld en wat vondt u of wat denkt u van het spel?

gr frank

Ik weet niet wat voor soort spel je zoekt maar er zijn wel betere spellen op dit gebied. Maar smaken verschillen, de een vind het top en de andere vind dr geen bal aan. Ik zelf vind het een beetje een flauw spel en het is veel van het zelfde maar zoals ik al zei, smaken verschillen:)

ik begrijp het maar u zij dat er beter spellen op dat gebied waren kunt u er een paar opnoemen misschien koop ik dan een ander spel en kijk ik even of het leuk is ik verspil niet graag 44,49 er aan

bedankt. frank

jah ik snap het spel niet helemaal maar die blote vrouwen zijn ook niet onneven is het spel sexy beach 2 niks?

Kijk voor de gein eens naar de graphics, ziet er niet echt opwindend uit:)

wanneer word je eigenlijk senior member kun je dat even snel zeggen??? ./of moet je dan geld betalen?

Geplaatst door computerfrank
wanneer word je eigenlijk senior member kun je dat even snel zeggen??? ./of moet je dan geld betalen?
Haha nee, als je meer dan 100 posts hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan