saldos
Inventaris
- Lid geworden
- 3 aug 2001
Geplaatst door aaajeetee
Komt er ook nog een patch uit, of doet LiveUpdate alles?![]()
Als er een veiligheidslek is, dan komt er een patch uit die je via liveupdate binnen krijgt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door aaajeetee
Komt er ook nog een patch uit, of doet LiveUpdate alles?![]()
Geplaatst door saldos
Maar wat is je bron van 50 lekken sinds 1999?
Want ik kan me dat namelijk niet voorstellen dat dit zo is.
De Norton firewall is en blijft een van de beste firewalls die er bestaat.
11/12 = 0,91666666666666666666666666666667 per maandGeplaatst door Bennie
Voor dit jaar alleen zijn er 11 lekken geconstateerd. Je mag zelf het rekensommetje maken voor het gemiddeld aantal per maand.![]()
Geplaatst door aaajeetee
11/12 = 0,91666666666666666666666666666667 per maand![]()
![]()
ik maakte dus al een gemiddelde van het hele jaar, ervan uitgaand dat er nix meer bijkomt...klopt natuurlijk nietGeplaatst door Bennie
12? Het jaar is nog niet om![]()
Try:
11/8![]()
Groetjes,
Bennie
Geplaatst door Bennie
Die patch zal er ongetwijfeld komen (al dan niet via LiveUpdate). Houd de link in mijn eerste bericht in de gaten.
Groetjes,
Bennie
Geplaatst door Marie-Claire
Nou, dat is niet helemaal waar Bennie. In de Norton firewall zit vanaf maart nog steeds een lek dat nog steeds niet gedicht is. Maar afgezien van de lekken. Bij een collega op kantoor hadden ze Norton anti-virus. Anderhalf jaar geleden begonnen de problemen met LiveUpdate. Het begon op een vrijdagmiddag. Alles opnieuw geïnstalleerd. Geen sjoege. Een collega is daar nog het hele weekend mee beziggeweest. De maandag erop Symantec gebeld. Geven geen telefonische ondersteuning. Ze moesten het probleem maar op het forum van Symantec voorleggen. Na twee dagen bericht. Alles moest weer opnieuw geïnstalleerd worden. Bleek dat ze een of ander tooltje moesten gebruiken (wisten zij veel). Ze hebben toen tegen de directie gezegd dat dit soort problemen alleen maar onnodig tijd en geld kosten. Uiteindelijk heeft de directie na twee maanden het besluit genomen. Ze draaien nu met Kaspersky en zijn daar heel tevreden over. Laatst heeft een collega de support van Kapersky nog uitgeprobeerd. Binnen tien minuten had ze via de mail al een antwoord terug.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.