Lekkende ftp servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

caveman

Meubilair
Lid geworden
18 aug 2001
Berichten
8.787
Wie ook wat langer in de duistere gangen van internet zwerft, weet wel waar ik het over heb.

Hoe kan het dat er soms zogenaamde retail versies van de ftp's van het betreffende bedrijf gedownload kunnen worden?

Ik stel de vraag wat algemeen, omdat het over illegale praktijken gaat, maar ze maken het je soms wel erg gemakkelijk. Waarom zijn die servers niet beschermt of waarom kiest een bedrijf er voor zijn servers niet beter te beschermen? Zoiets kunnen ze toch moeilijk niet weten!?
 
Laatst bewerkt:
Twee dingen denk ik:
*hype creeeren (lijkt me duidelijk hoe en wat)
*reclame, doordat er al volop over gepraat wordt. De eigenlijke introductie van het produkt wordt daarmee makkelijker.
 
Het is dikwijls enkel en alleen een promotie van de software, kijk maar eens naar MSN 6, nu al te downloaden voordat M$ het heeft uitgebracht.
 
msn 6.0

Jah maar msn 6.0 is ook een 'beta' versie. Dus een probeer versie om te kijken hoeveel, en hoe de mensen erop reageren.;)
 
Re: msn 6.0

Geplaatst door game-master
Jah maar msn 6.0 is ook een 'beta' versie. Dus een probeer versie om te kijken hoeveel, en hoe de mensen erop reageren.;)
En onder tussen heeft iedereen het erover, dus wanneer de uiteindelijke echte release uitkomt is de hype helemaal compleet.
 
Microsoft is lek nummer 1 inderdaad, ze hebben veel beta-testers met p2p programma's, dus dat is duidelijk. Naast het hype effect zijn programma's als msn toch gratis.

Hoe kan het dan dat niet-microsoft bedrijven versies lekken die geen beta zijn, maar af en die bovendien geen registratienummer nodig hebben om te draaien, zoals de versies uit de winkel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan