Lelijk icon voor een .doc, docx etc bestanden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Heej

Heb nu office 2007 Enteroprise versie.
heb een doument gemaakt opgeslagen maar het icon klopt niet
Het ziet er niet uit zoals het hoort hoe kan ik het weer goed krijgen?
Zie plaatjes bijlage
Heb al geklikt om Word 2007 als standaard programma te gebruiken maar dat hielp niets...

Bijlagen

• ffc2007ntmcn.jpg
    ffc2007ntmcn.jpg
    7,9 KB · Weergaven: 107
Hoe moet het icoon er uit zien volgens jou want bij mij is het ook zo dus volgens mij is het normaal!

Robin

het zelfde icon als word 2007 heeft
zo zie ik het bij anderen ook dus...

dat is het normale teken toch...
Bij mij wel in iederlgeval maar is een screenshot hoe het teken er uit moet zien!

door mijn typfout stond er iets anders ik bedoelde of je een screenshot wou maken van het goede teken:D

Robin

Als ik wel een screenshot kan maken van het foute teken...
Kan ik het dan doen van het goede?
Nee, wel effe na denken hé
Zal ff op internet zoeken

Joh ik bedoel ook van het internet flippie!
:)

Ik vermoed dat hij gewoon de Word XP/2003 icoon bedoeld.
Ik weet niet of word die nog gebruikt. Er zit wel verschil tussen de DOCX bestanden en de doc bestanden maar alle iconen zijn vernieuwd zoals Microsoft betaamt.
Ik zie het probleem niet zo....

op ongeveer 2/3 van http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Word staan de 3 laatst gebruikte iconen van Word

Laatst bewerkt:
Ik weet heus wel wat ik bedoel hoor:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Heb je je document wel als word 2007 document opgeslagen (docx)?

Dit is inderdaad het logo van 2003.

En wie weet maakt het nog uit hoe de beeldweergave is, in Lijst, Details, Tegels, Grote of Kleine Pictogrammen.

Zal ik het dan maar uitleggen?
'Vroeger' werd een Word-document opgeslagen als .doc. Office 2007 heeft nieuwe, kleinere, formaten: .docx.
Na de installatie van de nieuwe editie, noemt Windows een .doc een 'Word 97-2003-document', en een .docx een 'Word-document'.

In de bijlage zie je een screenshot uit een map.
Links het pictogram van een .doc. Door de installatie van 2007 zijn ook die uit te vergroten in Vista.
Midden het picrogram van een .docx, een nieuwe dus. Vanzelsprekend is deze ook uit te vergroten. Dit pictogram moet jouw bestand hebben.
Rechts het daadwerkelijke programma: Word.

Nee, niet dus, dat is het pictogram van Word.

Nu nog het pictogram zien terug te zetten.
Succes!

Kijk inderdaad eens naar de picrogramweergave...

Laatst bewerkt:
Dag William,

Ga naar Verkenner-Extra-Mapopties-Bestandstypen- Selecteer Doc klik op Wijzigen Geavanceerd en ga dan naar Ander pictogram.

Gegroet,

Axel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan