Lenco verlengstekker doos

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Beste helpers,

Ik heb sinds kort een nieuwe comp met vista gekocht , ik zal nog een tijdje zoet zijn met de ontdekkings reis hiervan, maar een simpel vraagje die ik tot nu toe niet heb kunnen oplossen.

nl:
Op de vorige comp (XP) stond alle externe hardware aangesloten op een lenco stekker doos die door middel van uitschakelen van de comp ook de rest automatisch uitschakelelt.

Nu met de nieuwe comp, de laatste medion ( vista ) gebeurt dit niet meer ondanks dat de stekker van de comp goed zit ( mastercontrole ).

Is dit typisch vista? of Medion¿

Ik heb al bij energie beheer gekeken maar heb daar nog niet echt iets gevonden.

Misschien jullie een idee?

gr.Marcel

Ik denk dat dit een basisprobleem van vista is. Instellingen van dat apparaat dat voor vista, geen enkel probleem vormde met het meest recente OS, XP. Levert nu wel een probleem op in vista. Kijk in de handleiding van die stekkerbus en zoek naar het internetadres van de website van de fabrikant van de stekkerbus, vermoedelijk staat daar ergens wat je moet doen als je vista hebt.

Bedankt vis ta

Voor je antwoord, ik heb gekeken bij lenco ,maar nog niets gevonden wat er mee te maken hebt..

Maar ik merk al dat er meer hardware problemen zijn om te installeren met vista, zo ook mijn xp printer , drivers die er eigenlijk niet meer zijn , maar wel gelijk met vista zou moeten werken.

Het zal de nodige puzzels met zich meebrengen maar dat maakt het weer interessant.
Zoals toen met omschakelen van 98 naar xp waar ook veel voor en tegens waren.

gr. Marcel

Het staat in zijn kinderschoenen, dat is waar. En we moeten nog tot 2008 wachten op het eerste SP.

Mijn buur had ook een printer die niet meer werkte met vista, heeft andere printer aangeschaft.
Je kan altijd wachten op drivers die compatible zijn met vista, maar dan neem je het risico voor eeuwig te gaan wachten, of je kan een ander apparaat aanschaffen.

Met jou probleem zou ik toch de fabrikant eens proberen contacteren, de contactgegevens zullen wel in de handleiding en op de site staan, neem ik aan. Dan kan je het probleem uit de doeken doen en wie weet komt er wel een oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan