lenco xemio 100

• Onderwerp starter Onderwerp starter deb's
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Hallo allemaal,

Mijn zoontje heeft vanmiddag een Lenco Xemio 100 MP 3 speler gekocht. Nu moest ik hem installeren maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb Xp dus de driver hoefde ik volgens de handleiding niet te installeren. Ik deed de usb stick in mn computer en toen bleef in "deze computer" K wisselbare harde schijf heel de tijd knipperen. Hij herkende hem dus wel maar steeds maar heel even. De handleiding die ik erbij heb gekregen is heel sumier en op de site staat ook hetzelfde. In de handleiding stond ook dat ik bij storingen het apparaatje kon formatteren door bepaalde handelingen maar nu is hij helemaal van streek. Hij gaat niet meer uit en het formatteren is ook niet gelukt. Wie heeft er meer ervaring met dit model mp 3 speler.

Ook namens mijn zoontje alvast bedankt.

groeten
Debby

Geplaatst door deb's
Hallo allemaal,

Mijn zoontje heeft vanmiddag een Lenco Xemio 100 MP 3 speler gekocht. Nu moest ik hem installeren maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb Xp dus de driver hoefde ik volgens de handleiding niet te installeren. Ik deed de usb stick in mn computer en toen bleef in "deze computer" K wisselbare harde schijf heel de tijd knipperen. Hij herkende hem dus wel maar steeds maar heel even. De handleiding die ik erbij heb gekregen is heel sumier en op de site staat ook hetzelfde. In de handleiding stond ook dat ik bij storingen het apparaatje kon formatteren door bepaalde handelingen maar nu is hij helemaal van streek. Hij gaat niet meer uit en het formatteren is ook niet gelukt. Wie heeft er meer ervaring met dit model mp 3 speler.

Ook namens mijn zoontje alvast bedankt.

niemand ?????

groeten
Debby

hetzelfde probleem nu met andere mp3 speler

Na veel proberen heb ik deze mp3 speler omgeruild voor een andere. Een Nikkei 256 mb. Ik dacht nml dat het aan mijn mp3 speler lag. Nu gaat het met deze ook niet. Hij wordt steeds maar een paar seconden herkend. Het is een usb 2.0 aansluiting. Het is wel raar want mijn camera werkt ook gewoon goed op deze usb aansluiting. Wie o Wie weet raad. O ja, de mp3 speler doet het bij een ander wel dus hij is niet kapot.

alvast bedankt
Debby
:confused:

speler is usb 1 computer is usb 2

Nog even wat info, misschien weet iemand dan een oplossing voor me. Ik heb ontdekt dat de speler usb 1 is en de computer usb 2. Ik dacht zelf dat dat nooit wat uitmaakte maar waarschijnlijk wel.

nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan