lengte videobestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchiek

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2010
hallo allemaal, ik weet niet of ik hier in het goede forum zit te posten, maar op hoop van zegen..

als ik in windows verkenner op een videobestand klik geeft ie aan dat het bestand maar 34 seconden duurt, terwijl het ongeveer 25 minuten duurt. op zich niet zo erg maar ik wil het bestand in stukken knippen om op youtube te plaatsen en nu kent moviemaker alleen de eerste 34 seconden en daarna stopt ie, dus de ander 24,5 minuten kom ik niet bij. het gaat om een vob bestand en ik gebruik windows 7. alvast bedankt. Groet mitch.

hallo baws, allereerst bedankt voor je reactie. helaas is dit voor mij niet de oplossing. als ik het bestand binnenhaal in digital media converter geeft deze ook aan dat het slechts 34 seconden duurt in plaats van de 25 minuten dit het in werkelijkheid duurt.. blijft een vreemd iets..

groet mitch

probeer het bestand eens om te zetten naar avi en dan in movie maker te plakken?
als he het bestand met vlc media player opent speelt die dan wel de volledige tijd?

ja dat doet ie wel. als ik m afspeel in vlc geeft ie onder in het afspeelvenster aan dat het bestand 34 seconden duurt, maar de tijdlijn gaat erg langzaam en in werkelijkheid duurt het bestand dus wel 25 minuten. hoe zou ik hem dan het beste naar avi kunnen omzetten? met welk prog bedoel ik?
dank voor zover

omdat ik een probeerversie heb gedownload doet ie maar 20% van het bestand, de lengte is nu dus nog 20% van 34 seconden... op de 1 of andere manier denkt die stomme pc dat het bestand maar 34 sec duurt.. zal zo es kijken op een pc met xp of het er daar beter uitziet, laat zo nog ff van me horen. groet

heb ff gechecked en op me xp bak is het van hetzelfde laken een spreekwoordelijk pak, zeg maar... ik zal zo nog es kijken want ik heb het bestand ooit al eens van mijn camera op een dvd gebakken misschien als ik m daar vanaf pluk. ga ff op zoek..

heb de dvd nog een x geript met smartripper en weer hetzelfde verhaal. probeer het nu met dvd shrink, duurt ff een uurtje..

ook met dvd shrink hetzelfde resultaat. ik denk dat ik inmiddels wel weet wat er zoon beetje aan de hand is. ik had een paar videobanden met huis tuin en keuken opnames en een vriend van mij heeft deze ooit op dvd gezet met een LG dvd recorder. ik heb de dvd weer geript en alleen bij de dvd's die hij met die recorder heeft overgezet gaat het mis. dus de oorzaak moet daar gezocht worden volgens mij (van je vrienden moet je het maar hebben) bedankt voor de hulp en mocht je nog een idee hebben hoe dit op te lossen hoor ik dit graag, groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan