Lenovo Flex 2 15-00501 of HP Envy TouchSmart 15-k035nd

Status
Niet open voor verdere reacties.

zico432

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2015
ik heb hulp nodig bij het zoeken van een nieuwe laptop,
ik heb deze 2 gevonden : https://www.electrocorner.nl/hp-envy-15-k035nd.html
http://www.paradigit.nl/lenovo-flex...utm_source=kieskeurig&utm_medium=pricecompare

het is dus een lenovo en een hp, wie kan mij helpen?
ik wil hem gaan gebruiken voor school, en voor lichte games zoals League of Legends.
ik ga een ICT studie volgen. ik denk dat je dan wat meer power nodig hebt dan andere opleidingen.

Alvast bedankt!

ps. nieuwe opties mogen gegeven worden! ~700 euro

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien kan je even aangeven waar je het notebook wilt gebruiken kunnen we wat beter met je mee denken.

Als je hem voor school gaat gebruiken moet je je bedenken of een touchscreen wenselijk is en zoals bij de lenovo het scherm kan draaien
lijkt mij wat overbodig zekers het laatste ik zou meer wat een solider notebook kiezen. kan je via school geen bekomen?

Ps tevens even je vraag naar de laptop of aankoop daarvan geplaaatst

Laatst bewerkt:
Ben je ook al nagegaan bij de school welke eisen er gesteld worden aan een laptop? De meeste ICT-opleidingen hebben die eisen zodat er voldoende virtuele machines gedraaid kunnen worden. Meestal behoort een quad-core i7 bij die vereisten, dat hebben beide laptops niet ;)

enige wat mij verteld is, is dat het geen 250 euro laptopje van de mediamarkt moet zijn.
wat is het verschil tussen een dual core i7 en quad core i7?

Verschil in aantal cores en daarmee rekenkracht, vooral voor taken die in parallel lopen, iets wat je dus doet bij virtuele machines.

zou je mij eens een waardige laptop kunnen zoeken dan? dat zou echt geweldig zijn! ik denk wel dat 800 euro echt de max is..

Ik kan zeker wel wat opzoeken, maar het belangrijkste zijn de vereisten vanuit de opleiding. Dus mijn advies: zoek of vraag die vereisten op bij je (toekomstige) school.

die krijg ik jammer genoeg pas later deze maand... eind juni denk ik!

Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de school. Eventueel kan je vragen naar de eisen die gesteld werden voor de mensen die in september 2014 begonnen zijn. De eisen zullen in die tussentijd weinig veranderd zijn verwacht ik aangezien er nauwelijks veranderingen zijn in hardware over die periode.

de lenovo was aanbevolen op campusshop.nl, nadat ik mijn sector en school had ingevoerd.

Dan ga je van campusshop uit ik zou zoals gezegd even met de school contact opnemen om duidelijkheid te krijgen

Hoi ,

sluiten kan je zelf don recht boven maar je bent toch nog niet geholpen ;)

klopt maar zodra mijn school reageert zijn we 10 jaar verder jammer genoeg.

Hoi,

Zo erg is het toch niet gesteld geen bekende op school die wat meer info aan je kan geven.

zelfs het hoofd-ict kan mij niks vertellen, hij zegt alleen: 'kijk op de site voor de specs voor volgend jaar, maar die zullen veranderen'. hier kan ik eigenlijk vrij weinig mee dus, ik wacht er even mee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan