Lenovo Superfish

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Stel dat ik nu een nieuwe laptop van Lenovo koop, zit Superfish er dan nog op?
Bij voorbaat dank voor het reageren.

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik lees hier dat het bijbehorende certificaat ook wordt verwijderd, maar ik heb ook elders gelezen dat dat certificaat erg diep in het systeem zit. Wordt hiermee hetzelfde certificaat bedoeld?

Hoi,

Neem aan van wel maar geef even de link van dat diepe certificaat.

Ik heb het hier over het SSL-certificaat, maar die zal wel hetzelfde zijn als het certificaat in de link die je poste.

Hoi,

Neem ik ook aan dus volgens mij geen probleem meer om een Lenovo te kopen

Ik hoor zelf zeer slechte dingen terug over Lenovo laptop met betrekking tot de kwaliteit van de hardware. Ik schreef dit eerder op een ander forum:

Alleen hoor ik zoveel slechte dingen van om me heen over Lenovo. Bij 1 iemand, die een Y510 had met twee NVIDIA's in SLI, was 2 keer in brand gevlogen (vanwege de warmteontwikkeling) en bij de ander doet de NVIDIA videokaart in z'n Y50 raar (bestaat soms niet of geeft rare tekens terug, ook doen de kleuren raar). Die is inmiddels terug voor garantie. Die was net geen jaar. Ook zijn de schermen gewoon slecht in Lenovo laptops. Ze schijnen beter te zijn geworden t.o.v. de Y50 vorig jaar, maar eerst zien dan geloven.

Ik zou voor ASUS gaan. Heb er hier 3 laptops van (eentje 3,5 jaar, eentje 3 jaar en eentje 2,5 week) en die twee oudere hebben voor mij bewezen dat ASUS echte kwaliteit levert.

Tja, zo heeft elk merk natuurlijk weer zijn voor- en nadelen. In een ander topic twijfel ik al over een Lenovo of Asus. Allebei hebben ze hun plus- en minpunten.
Vandaar ook mijn vraag over Lenovo.

Hoi,

Ja zou kunnen maar hier staat een lenovo ook zijn werk naar behoren te doen aantal jaren, en van Asus lees ik ook dat het niet altijd roosgeur en maneschijn is ze hebben nu niet voor niet de actie bij reparatie en lijkt nu of ik anti Asus ben maar nee ik vind het ook 1 van de betere maar Lenovo is zeker niet slecht

Bij ASUS heb je inderdaad minder bang for the buck. En dat is weer bij Acer het meeste. En bij Acer is de bouwkwaliteit weer zwaar ondermaats. Zo heeft ieder merk zijn voor- en nadelen.

Hoi,

Op wie geef je antwoord Bassie9? want Acer staat zekers niet bekend als een sterk merk ze zouden beter moeten zijn maar ze hebben nog steeds verleden tegen

Ik gaf antwoord op TS in #8. Had je bericht nog niet gezien.

want Acer staat zekers niet bekend als een sterk merk ze zouden beter moeten zijn maar ze hebben nog steeds verleden tegen

Je begrijpt me verkeerd. Even uitschrijven wat ik bedoelde: Een Acer laptop geeft de meeste bang voor de buck. Daar heb je al een i5 met meer dan 4GB RAM voor nog geen 500 euro. Maar de bouwkwaliteit en de hardwarekwaliteit is gewoon slecht. Het sterke punt bedoelde ik de prijs voor de hardware, niet het merk (en de kwaliteit):o:P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan