mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Het lukt mij niet om in de recovery modus te komen om mijn nieuwe Lenovo Tab P12 te resetten. Wie kan mij helpen?
Ik heb een nieuwe Lenovo Tab P12. Na het instellen van het apparaat, waaronder een patroon voor het ontgrendelen, werkt dit patroon niet en kom ik niet in het apparaat.
Daarom besloot ik om een factory reset uit te voeren. Ik heb veel verschillende filmpjes bekeken, maar kom er niet uit. Ook heb ik met Lenovo gebeld. Met de medewerkers van hen kom ik er ook niet uit.
Om in de recovery mode te komen, drukte ik tegelijk op Power en Volume Up. Heel kort verschijnt:
START
===============
Press Volume Up/Down key for further MODE select
Volume Up; Enter Meta Mode
Volume Down: Enter Fastboot Mode
Na 1 seconde is dat menu verdwenen en verschijnt in het midden van het scherm in rode letters:
Keep pressing both Power and
Volume Down key together to force
power off device
en onderin het scherm in itte letters:
==>META MODE
Dit is echter niet het scherm om in de recovery mode te komen. Hoe kom ik daar wel?
Vriendelijke groet,
Marianne
Ik heb een nieuwe Lenovo Tab P12. Na het instellen van het apparaat, waaronder een patroon voor het ontgrendelen, werkt dit patroon niet en kom ik niet in het apparaat.
Daarom besloot ik om een factory reset uit te voeren. Ik heb veel verschillende filmpjes bekeken, maar kom er niet uit. Ook heb ik met Lenovo gebeld. Met de medewerkers van hen kom ik er ook niet uit.
Om in de recovery mode te komen, drukte ik tegelijk op Power en Volume Up. Heel kort verschijnt:
START
===============
Press Volume Up/Down key for further MODE select
Volume Up; Enter Meta Mode
Volume Down: Enter Fastboot Mode
Na 1 seconde is dat menu verdwenen en verschijnt in het midden van het scherm in rode letters:
Keep pressing both Power and
Volume Down key together to force
power off device
en onderin het scherm in itte letters:
==>META MODE
Dit is echter niet het scherm om in de recovery mode te komen. Hoe kom ik daar wel?
Vriendelijke groet,
Marianne
Laatst bewerkt: