Lenovo tablet voor €130 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Momenteel staat in de reclame een tablet Lenovo Idea Tab S6000L.
Nu was mijn vraag of deze voldoet voor de kids om spelletjes mee te spelen ?

tab.jpg

afhankelijk natuurlijk van wat de kids precies spelen, maar het gros van de games gaat er wel op draaien.

persoonlijk denk ik dat games als gof en zware simulators niet gaan werken

Kan je dit vergelijken met een tab3 van Samsung?

ik zou zeggen enigzins gelijk op, waarbij de lenovo een beter sccherm heeft, meer geheugen, en allicht ook iets sneller is

De tablet is best oud er wordt zelfs een processor in gebruikt van een al best lang failliet bedrijf en er wordt nog ddr2 geheugen in gebruikt. Ik zou het niet kopen

die chipbakker is niet failliet hoor, en leeftijd valt ook best mee. ddr2 of drie ga je niet echt merken op 1gb ram en daarbij is het tablet voor kinderen.

Maar voor die prijs dan toch nog een redelijk toestel in vergelijk met de Samsung.

de lenovo is beter dan de samsung

Laatst bewerkt door een moderator:
dat kan, gelieve eerst even je informatie bijwerken voordat je je gal komt spuwen hier.

Gal spuwen !? Blijkbaar ben jij superieur aan anderen en vergis je je nooit, wat een nare opmerking zeg :confused:

Laatst bewerkt:
Dan denk ik persoonlijk dat je dat ook anders kan zeggen.
Wat betreft de inhoud heb je gelijk maar laten we beleefd blijven :thumb:

Klopt Karine, vandaar ook mijn bericht ;)

Hoe dan ook, ik zou lekker de Lenovo kopen voor dat geld :thumb:

terrarabo en granitk7 jullie hebben gelijk dat ik het vriendelijker had kunnen zeggen, het was tevens ook vriendelijker bedoeld.

karine: ik sluit me bij terrarabo aan en ik denk dat je met de lenovo een goede aankoop doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan