leren hoesje met magneet gevaarlijk voor samsung omnia !?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marlous77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een samsung Omnia en hier zit zo'n omnia millionair hoesje bij, die zo mooi dichtklapt met een magneet.
Alleen lees ik nu in de gebruiksaanwijzing dat je de telefoon beter niet in een hoesje met een magneet kan stoppen...:shocked:...waarom geven ze dan zo'n hoesje bij de omnia?
Weet iemand of het kwaad kan om de telefoon hierin te bewaren?

Groetjes Marlous

Hoi,

Ik denk dat als van Samsung zelf dat hoesje is meegeleverd dat je er vanuit mag gaan dat het geen kwaad kan.
Maar als je het zeker wil weten zou ik Samsung een e-mailtje sturen en dit nog even vragen.

Modag

Bedankt Modag, voor je reactie.
Ik zal inderdaad voor de zekerheid even m'n vraag stellen aan Samsung.

Groetjes Marlous

ik zou hem gebruiken , en als hij kapot gaat een dikke schadevergoeding eisen, anders hadden ze het maar niet mee moeten leveren.

net als die kat in de magnetron:evil:

ik zou hem gebruiken , en als hij kapot gaat een dikke schadevergoeding eisen, anders hadden ze het maar niet mee moeten leveren.

net als die kat in de magnetron:evil:

Hoi ik denk niet dat je daar mee weg komt het staat anders in gebruiksaanwijzing vermeld dat het schade kan veroorzaken, en daar gooien ze het gelijk op dus geen poot om op te staan. Even vragen bij Samsung lijt mij verstandiger.

Modag

Nee precies, ik heb ook eigenlijk geen zin om dat risico te lopen. Ik heb gisteren m'n vraag naar Samsung gemaild, dus ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Ik hou jullie op de hoogte :)

Groetjes Marlous

Omnia

Ik heb het zelfde probleem. Ben met alles terug gegaan naar KPN. Deze kunnen geen oplossing bieden. Heb Samsung gebeld en gemaild.

Helpdeskmedewerkster Samsung zegt dat het geen kwaad kan en zegt dat de melding in de gebruiksaanwijzing " standaard" is en niet van toepassing op het meegeleverde magneethoesje.

Ondertussen is de orientatiesensor van mijn Omnia er wel mee opgehouden en zegt KPN dat ik het toestel maar moet opsturen ter reparatie. Volgens mij is dit veroorzaakt door de magneet (sensor werkt ook magnetisch).

Verdere info volgt.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan