• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lesrooster koppelen aan tijdtabel - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolies

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
Daar ben ik weer na heel lang gepuzzel :(
De mooie matrix-formule van Jeroen heb ik ook toegepast op het lesroosterontwerp voor de middenbouw, maar daar werkt het opeens niet meer. Ik heb alles verschillende keren gecontroleerd, maar ik kom er niet uit. Ik stuur het bestand maar weer mee. Ik zie vast wat over het hoofd, maar wat....??

Bijlagen

Hoi Roel,

Wat fout gaat, had ook bij de onderbouw kunnen gebeuren, is dat in rij 59 de groepen staan. De somformule ziet een niet-lege rij en trekt vervolgens A59 van B59, maar dit is tekst. Voila een foutmelding.

Als ik het goed inschat heb je deze regel ingevoerd om een mooie uitdraai op je pagina te krijgen. Dat kun je ook regelen in pagina-opmaak (Bestand->Pagina-instelling, Tabblad Blad -> Rijen bovenaan op iedere pagina: $5:$5) , Rij 59 kun je vervolgens uit het spreadsheet verwijderen.

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan