• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

letter grote veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had iets gelijkaardigs in een tabblad cel A1 B1 en C1 had ik voorzien van een grijze opmaak ( achtergrond ) , in cel D1 tot einde gewoon geen opmaak wit , ik typte mijn gegevens in A B en C en mijn cursor staat naar rechts bij het intypen in D en enter had ik opeens ook een grijze achtergrond ( opmaak ) , ik typte ook in E en F en daar gebeurde hetzelfde , heb de cellen geselecteerd en verwijderd en het probleem is weggebleven .

Hier is het inderdaad een soort van voorwaardelijke opmaak, telkens een cel tussen en dan de opmaak kleur en lettertype die veranderd zonder een bevel tot .

In versie 2003, zie bij Extra > Opties > Bewerken > "Extend data range formats and formulas" (ik weet de Nederlandse vertaling niet). In versie 2007 weet ik dat niet staan. Zet het vinkje uit.

Dit is geen bug of zo, dit noemt men "works as designed" bij M$ :eek::D

Wigi

Zoals dit hier . Wigi :thumb:

Bijlagen

het heeft wel iets met door voeren te maken ik heb het volgende gedaan
heb de kleuren bij regel 138 en 140 op geen opvulling gezet en dan kun je zien wat er fout is gegaan.
ik heb de regels 137-140 verwijderd en dan opnieuw ingevoegd text er weer ingezet en alles was weer ok allemaal bedankt voor uw inzet
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan