letter k springt weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hi.,
Ik kan het niet anders formuleren daar is mijn taal niet toereikend genoeg voor,maar ik heb het probleem in incredimail dat als ik de letter k typ dat de cursor terug gaat en de k verwijderd dus dan kryg je i ipv ik of je moet weer terug gaan en dan de k weer plaatsen.
Het is alleen in dit mail programma en ik heb het meer gehoord alleen de oplossing niet.
Ook niet op hun site heeft iemand hier ooit van gehoord in mischien een ander programma??
Het is voor mij een raadsel wat het kan zijn het kwam niet na install maar na maanden gebruiken ..........nixs.......

Oeps, raar probleem.

Misschien het programma eens verwijderen en opnieuw installeren, of heb je dat al eens geprobeerd.
Maar backup dan wel eerst al jouw mail.
Ik dacht dat dat met incredimail via exporteren ging

Hoi

Bedankd voor je reactie ik heb het meer dan eens geprobeerd,de vraag is opgelost ik heb nu de pro versie en die werkt perfect het blijft jammer dat andere er mee blijven zitten
greetz .nixs.

Oeps, raar probleem.

Misschien het programma eens verwijderen en opnieuw installeren, of heb je dat al eens geprobeerd.
Maar backup dan wel eerst al jouw mail.
Ik dacht dat dat met incredimail via exporteren ging
Ty voor de Tip mijn nichtje had het ook en daar heb ik idd gedaan wat jij zei en nu is het weer goed bij haar.
Dus andere versie en/of opnieuw install werkt beiden veel dank nixs:thumb:

Hi.,
Ik kan het niet anders formuleren daar is mijn taal niet toereikend genoeg voor,maar ik heb het probleem in incredimail dat als ik de letter k typ dat de cursor terug gaat en de k verwijderd dus dan kryg je i ipv ik of je moet weer terug gaan en dan de k weer plaatsen.
Het is alleen in dit mail programma en ik heb het meer gehoord alleen de oplossing niet.
Ook niet op hun site heeft iemand hier ooit van gehoord in mischien een ander programma??
Het is voor mij een raadsel wat het kan zijn het kwam niet na install maar na maanden gebruiken ..........nixs.......

Het kan lichen hoe je hem Gedownload hebt,
bij mij is dit het geval het wel geweest want veel progamma`s waar je het niet vanweet
en dat er iets nieuw op de computer komt kunnen blokeren
of er missen dingen in het script dat die een beetje rommelig is probeer een ander!

Het kan lichen hoe je hem Gedownload hebt,
bij mij is dit het geval het wel geweest want veel progamma`s waar je het niet vanweet
en dat er iets nieuw op de computer komt kunnen blokeren
of er missen dingen in het script dat die een beetje rommelig is probeer een ander!
Deze snap ik niet,ja gaat naar bv cnet en daar vul je in incredi en dan dl je hem vult je server gegevens is en het werkt ,,het programma werkt ook wel maar hij deed de K niet laten staan mensen de vraag is opgelost nu ik zet hem ook zo neer

fijn weekend nixs...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan