Lettergrootte google

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo17

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hallo,

Ik heb ineens een groter lettertype in de zoekbalk van google. Ik weet dat ik het met de control toets en scrollwiel kan instellen, maar het rare is dat alleen de letters in de zoekbalk van google groter zijn geworden, de rest is nog even groot. Verder is het ook alleen bij de normale zoekpagina, bij afbeeldingen zoeken of google news is het gewoon net zo groot als normaal???

Dit is het:
[smallIMG]http://i25.tinypic.com/984j1k.jpg[/smallIMG]

Zo was het (bij afbeeldingen is het dus nog gewoon goed):
[smallIMG]http://i27.tinypic.com/2r2akyb.jpg[/smallIMG]

Hoe kan ik dit herstellen, zulke megaletters zit ik echt niet op te wachten..!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het sinds gisteren ook op 1 machine . Ik kan mij niet herinneren 'iets' aan de instellingen te hebben veranderd. Ik ben ook redelijk benieuwd wat hiervan de oorzaak kan zijn. Ik heb mij dan ook door deze reply een abbootje op dit topic bezorgd.

Ik heb het sinds gisteren ook op 1 machine . Ik kan mij niet herinneren 'iets' aan de instellingen te hebben veranderd. Ik ben ook redelijk benieuwd wat hiervan de oorzaak kan zijn. Ik heb mij dan ook door deze reply een abbootje op dit topic bezorgd.

Hier nog een slachtoffer, iets nieuws van Google zelf misschien?

Begint er heel voorzichtig op te lijken ja. Feit is echter dat ik er op het werk wel 'last' van heb, maar thuis (nog) niet.

Ik heb er wel last van bij de normale Google.nl pagina, maar niet bij de persoonlijke iGoogle pagina

Bedankt voor het zoeken Fritzi.

Allen jammer dat we niet zelf de grootte kunnen kiezen, het ziet er nu niet uit.

Bedankt voor de antwoorden.

Pff, ik ben er ook totaal niet over te spreken, hopelijk wordt het snel weer terug veranderd of komen er in ieder geval meedere opties :mad:

Bedankt voor de link!

Ik heb alleen een licht onbestemd gevoel over het script en daarom heb ik het nog niet gedownload. Vraag mij niet waarom ik een wat vreemd gevoel heb. Soms heb ik dat bij sites en / of downloads en soms niet.
Nu heb ik dat dus wél.

Is er al iemand of, nog beter, zijn er al "iemanden' die het gebruikt hebben?

Ik nog niet....

Maar omdat ik iGoogle gebruik, heb ik het probleem ook niet van een SUPERSIZED Google...

Iedereen vindt dit zo te zien vreselijk, ik ook.
Het werkt niet lekker:(
Google: terug naar de oude versie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan