• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lettergrootte in formulier

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
hoe kan ik de letter grote veranderen in een keuzelijst .
ik heb een keuzelijst gemaakt via werkbalk formulieren ,nu zijn deze letters wel erg klein hoe maak ik deze letters groter
heb van alles al geprobeerd maar waarschijnlijk niet het juiste.
mvg
tjima

heb deze vraag al eerder gesteld en is af gedaan als opgelost waarom ??????
maar deze is nog niet opgelost

heb ook gezocht met de functie zoeken maar geeft geen resultaat.

Geplaatst door tjima
heb ook gezocht met de functie zoeken maar geeft geen resultaat.
tjima, ik schrijf uiteraard niet zo maar dat je met de zoekfunctie antwoord kunt vinden op je vraag. Zoekend in de Excelsectie met als onderwerp "lettergrootte" geeft als een van de eerste links dit topic:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=120834&highlight=lettergrootte

De bijdrage daar van MayNiak666 (zelfs met bijlage) gaat naar mijn mening precies in op wat jij vraagt (lettergrootte in een formulier).
De vraag als opgelost gemerkt heb ik overigens niet gedaan (misschien een van de beheerders die eveneens de juiste link vond?). Overigens: je kunt rechts onderaan het laatste bericht op een tekst klikken waarmee je de vraag weer als 'niet opgelost' aanmerkt (je kunt beter dát doen dan twee keer hetzelfde bericht posten).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan