Lettergrootte in menu's aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PMvdVeer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2023
Berichten
3
Goedemiddag,
Sinds een week is het menu in Verkenner, Outlook en de favorietenbalk in browsers een stuk groter. Googelen heeft mij niet verder geholpen, want de meest voor de hand liggende instellingen als beeldschermresolutie, toegankelijkheid e.d. staan allemaal goed. (Lees 100%)
Wat kan ik doen om die enorme letters weer normaal te krijgen?
Alvast dank!
Groet, Peter van der Veer
 
In browsers is het vaak Ctrl+muiswieltje. Probeer dat eens.
 
Hoi @senso, dank voor je reactie. Maar ook dat had ik al geprobeerd, de site vergroot of verkleint, maar het menu of de favorietenbalk blijft ongewijzigd.
 
Ga naar > Instellingen > typ in zoekvak > Tekst groter maken > zet regelaar groter en kies > Apply/toepassen en dan regelaar weer terugplaatsen en weer > Toepassen. Kijk of het dan goed is.

Heb je nog recente systeemherstelpunten? Kun je ook proberen. Heb je wel systeem- en databack-ups?
 
Laatst bewerkt:
Of het is rechts klikken op het bureaublad > Beeldscherminstellingen > Schaal en lay-out.
 
Dank jullie wel voor het meedenken. Op miraculeuze wijze is na anderhalve week ineens alles weer normaal! :)
 
Kun je zien dat meedenken op Helpmij.nl de problemen al oplost. Ongelofelijk, Jomanda is er niets bij.:d:d:d

Overigens vergeten te vermelden dat Winaero Tweaker een programma is, dat ook instellingen op dat gebied kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan