Lettergrootte instellen bij Yahoo mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

petbar

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Ik heb een probleempje met het instellen van de lettergrootte van mijn Yahoo mail.
Ik heb Windows XP met alle service packs.
Mijn lettergrootte in Yahoo mail is large, dat wil ik veranderen in extra large.
Dat zou moeten gaan via options ( links boven ), mail options, advanced settings, lettergrootte veranderen van large in extra large, save.
Alleen het saven werkt niet, de lettergrootte blijft staan op large.
Wat is er aan de hand, hoe kan ik dit verhelpen? Gaarne uitgebreid uitleggen, want ik ben met mijn 71 jaar een leek met computers.
Al vast bedankt.
JPF Petbar

Dag JPF Petbar, Zelf heb ik bij de Firefox internet-browser het save probleem niet en hoef ik alleen opnieuw naar de Yahoo pagina te gaan maar welke browser gebruikt u? Misschien ligt het hieraan.

Probeer eventueel contact op te nemen met hun klantenservice via Help > Help > Contact met ons opnemen > E-mail.

Ik gebruik windows internet explorer, om precies te zijn windows internet explorer 8, de nieuwste voor Windows XP.

Laatst bewerkt:
Met Windows Explorer 9 lukt het mij ook. Welke versie gebruikt u dan en zou het geen goed idee zijn om ook de Firefox browser te installeren? Voor veel meer zaken kan je dan de werking vergelijken en Firefox is een gemakkelijke browser met veel add-ons (uitbreidings mogelijkheden) die bovendien iets veiliger is. https://www.mozilla.org/nl/firefox/new De favorieten kunnen uit Explorer worden overgenomen tijdens de installatie.