lettergrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter100

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2004
Hallo,

Ik heb problemen met mijn instellingen. Ik kan bij bepaalde sites, zoals hotmail, de lettergrootte niet meer aanpassen. Dit kan ik ook niet doen via 'beeld' en daarna de tekengrootte. Het lettertype blijft klein. Bij andere sites heb ik dit probleem niet. Ook de pictogrammen op het bureaublad zijn aan de kleine kant. Het probleem ontstond een paar weken geleden, toen ik een dvd wilde afspelen en de vraag werd gesteld of ik de resolutie wilde aanpassen. Ik heb toen op 'ja' gedrukt en sindsdien heb ik last van bovengenoemd probleem. Wie heeft een oplossing?

Bedankt,

Peter Westhof.

Welke browser en welke versie?

Klik eens met rechts op je bureaublad en kies voor eigenschappen, kies dan het tabblad instellingen, knop geavanceerd, tabblad algemeen en kies daar bij tekengrootte voor 'grote lettertypen' (125%), kijk of je probleem nu opgelost is.

Hallo,

Mijn browser is internet explorer 5.5.

Ik zal vanavond (als ik weer thuis ben) kijken of ik via de oplossing van Ron het probleem kan verhelpen. Ik ben nu op mijn werk. Bedankt.

Peter.

helaas

Ik heb de oplossing van Ron uitgeprobeerd, maar dit heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Het enige opvallende is dat de pictogrammen op mijn bureaublad nu een stuk groter zijn geworden. Overigens heb ik dit probleem niet bij een site als 'help.mij.nl'. Daarentegen zag ik dat ik dit probleem wel tegenkom bij 'nos.teletekst.nl'. Heeft iemand nog een andere suggestie om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt.

Peter.

Geplaatst door peter100
de vraag werd gesteld of ik de resolutie wilde aanpassen. Ik heb toen op 'ja' gedrukt en sindsdien heb ik last van bovengenoemd probleem. Wie heeft een oplossing?

Bedankt,

Peter Westhof.
Rechtsklik op bureaublad, tabblad instellingen
schuifregelaar naar links verslepen (naar 1024 x 768) of als hij daar al op stond naar 800 x 600 ofzo.
Dit ligt een beetje aan je persoonlijk voorkeur.

in menu-balk van IE ga je naar optie tekengrote en klik op NORMAAL

Geplaatst door DN
in menu-balk van IE ga je naar optie tekengrote en klik op NORMAAL
optie tekengrote onder menu "beeld"

Heb jij de orginele vraag wel gelezen???:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Hallo,

Ik heb de oplossing van Sjunnie toegepast en de lettergrootte van mijn hotmail is inderdaad veranderd. Bedankt voor deze tip. Maar ik kan bij deze site nog steeds niet de lettergrootte aanpassen (via 'beeld'/'tekengrootte'). Bij een site als 'helpmij.nl' lukt dat probleemloos. Heeft hier iemand een verklaring/oplossing voor?

Peter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan