lettergrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Momenteel gebruik ik firefox als browser met een beeldresolutie van 800x600. Ik zou hem willen gebruiken met resolutie 1024x768, maar dan krijg ik veel kleinere letters in de webpagina.s bij het surfen. Het helpt niet als ik de dpi instel op 120 ipv 96. Wat doe ik niet goed of hoe kan ik dit vast instellen? Mijn monitor is YIama vision master 19''

groetjes senior

ik gebruik (nog) geen firefox maar zit daar niet net zoals in IE een knop met beeld-> tekengrootte?
Daar kun je hem op extra groot ( of zoiets) zetten.

Ja dat klopt, maar dan moet ik vaak bij een website die knop gebruiken en dat had ik niet bij explorer.

senior

tja dat heb ik bij IE ook. Moet bij mij op extra groot vanwege slechte ogen.
maar niet alle sites zijn dan leesbaar, dus dan moet ik terug naar normale grootte.
Daar is voor zover ik weet geen standaard instelling voor. Lijkt me ook niet mogelijk behalve wanneer er slecht één standaard resolutie zou zijn.......

Bedankt en ik moet nu de keuze maken: of meer schuifbalken bij 800x600 maar duidelijkere webpagina,s of geen schuifbalken maar mindere duidelijk leesbare pages. Het zal er wel op neer komen dat ik mijn oude instelling maar houd want mijn ogen zijn me lief:)) groetjes

senior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan