Letters etc werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobster

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Hey allemaal

Ik heb een combinatie pack van een draadloos toetsenbord en een draadloze muis van een onbekend merk.

Een tijdje terug deden plotseling de letters, pijltjestoetsen en andere toetsen het niet meer.

Ik heb de pc opnieuw opgestart, ontkoppeld enzovoort.
Het vreemde is, dat het multimedia gedeelte dat bovenop zit het gewoon nog wel doet.

Weet iemand waar dit mogelijk aan kan liggen?

met vriendelijke groet,

Bob

Hey allemaal

Ik heb een combinatie pack van een draadloos toetsenbord en een draadloze muis van een onbekend merk.

Een tijdje terug deden plotseling de letters, pijltjestoetsen en andere toetsen het niet meer.

Ik heb de pc opnieuw opgestart, ontkoppeld enzovoort.
Het vreemde is, dat het multimedia gedeelte dat bovenop zit het gewoon nog wel doet.

Weet iemand waar dit mogelijk aan kan liggen?

met vriendelijke groet,

Bob

Ga naar apparaatbeheer(rechter muisknop op deze computer> hardware> apparaatbeheer)
Zoek je toetsenbord op en verwijder hem uit de lijst.(rechter muisknop> installatie ongedaan maken)
Start je pc opnieuw op, nu staat er als het goed is nieuwe hardware gevonden, laat hem even laden, als hij klaar is doet hij het waarschijnlijk.

Het heeft geholpen, bedankt !

Maar weet je misschien ook de reden waarom dit voorkomt?
Wordt er soms voor het multimedia gedeelte een ander signaal verzonden dan voor het standaard deel?

Het heeft geholpen, bedankt !

Maar weet je misschien ook de reden waarom dit voorkomt?
Wordt er soms voor het multimedia gedeelte een ander signaal verzonden dan voor het standaard deel?
Ik weet niet, heb zelf ook een vergelijkend probleem ooit gehad, want mijn spatiebalk werkte niet meer, heb dit ook zo zelf opgelost...
Maar wijzig jij veel in het register, of ben jij veel met speciale programma's bezig om je systeem te versnellen...want dan gaat er nog wel eens wat fout(b.v. TuneUp uttilities)

Ik heb een Acer, en heb zo een Widget waarmee je ongebruikte bestanden, internetpagina's enzo kunt verwijderen en waarmee je ruimte kunt vrij maken om het systeem sneller te laten lopen. Maar dit doe ik regelmatig, en het beinvloedt nooit m'n toetsenbord e.d.

Het kan ook een andere reden gehad hebben, maar ik gebruik voortaan deze methode om het op te lossen. Geen probleem :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan