Letters heel erg groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

derk van aalten

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Mijn lap top start normaal op, maar zo gauw ik een site open dan zijn alle letters heel erg groot.
Bijv; Als ik www.helpmij.nl op mijn lap top open dan zie ik alleen maar HELPMI om j.NL te zien moet ik naar rechts scrollen.
Zo groot zijn de letters.
Hoe kan ik mijn scherm weer "normaal" krijgen?

Alvast bedankt

Ik denk niet dat dit in je beeldscherm of diens instellingen liggen maar aan de instellingen in je browser (Internet Explorer of Firefox).

In Firefox: Beeld -> Zoomen -> Herinitialiseren
In Internet Explorer: Beeld -> Tekengrootte -> Normaal

Mogelijke oorzaak: Gebruik van de Ctrl-toets samen i.c.m. scrollen van het scroll-wieltje van de muis.

Hopelijk werkt dit voor je.

Succes,

Tijs.

dat is het niet

Ik heb het geprobeerd maar dat is niet de oplossing.
Met het scrollen word het niet kleiner en IE beeld>tekengrootte>normaal staat al als default.

Ik probeerde net Hotmail te openen maar die pagina word zo groot weergegeven dat het totaal onleesbaar is.

Dan heb ik van hieruit geen idee. Hopelijk hebben andere helpmij-gebruikers nog tips/ideeën.

Succes,

Tijs.

Heeft iemand anders mischien een idee?
Ik woon op bali en de computer wizzerds hier hebben ook geen idee.
Of moet ik gewoon windows opnieuw op mijn laptop zetten?

Je kunt natuurlijk nog steeds kijken wat er gebeurt als je de Ctrl-toets vasthoudt en het scrollwieltje naar boven of naar beneden draait en dan kijken of dat wat oplevert.

Tijs.

Hey Tijs,

Dat heb ik als eerste geprobeerd.
Maar dat werkt niet.
Ik heb NOD32 gekocht en er over heen gehaald en die kwam met een aardige berg virussen.
Ik gebruikte altijd norton maar NOD vind er veel meer.

Maar zelfs dat mocht niet baten.
Alle sites blijven mega groot.

Derk

Misschien een plan om dan (ook) een andere browser te proberen, zoals Firefox
Misschien had je dat nog niet geprobeerd.

Overigens zou je ook kunnen kijken wat er gebeurt als je Internet Explorer helemaal terugzet naar 'fabriekswaarden', dmv. Extra -> Internet-opties -> tabblad Geavanceerd -> knop "Opnieuw instellen..."

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan