letters met menu eronder maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
DJ
Oké zoek het verder zelf maar uit.

PP

wat zeg ik nu verkeerd tegen jullie:(:(

ik wil t graag leren, maar weet niet wat er is dat jullie het niet zeggen willen wat er scheelt.

ik ken de bassis van html en css wel.

maar ben geen prof zoals jullie hoor.

waarom die kreet vanzoek t maar uit?????????

ben al blij als jullie willen helpen.

ik kom toch geen stap verder mjet dit soort kreten?

ben steeds aan t kijken naar de code, test het en de resultaat is helemaal iets anders wat ik in gedachten hebt. mag ik dan verbaasd reageren??????

ik verwacht ook niet van jullie dat je ff 100e letters html loopt te tkken.......

maar geef me liever dan de tip hoe het wel moet.

ik zie 2 type menu's

1 van de fietser
en 1 van poppoll

die van de fietser ziet er goed uit,en is wat ik zoek. alleen geeft hij 1 prbleem bij kleinere scherm resoluties.]

die 2e van poppoll ziet er wel goed uit in kleinere scherm resoluties.

dus ja wat ga je kiezen dan he?

nee niet kiezen, i wil t probleem verhelpen en vraag daarom de enige vraag en beleefd:

hoe kan ik er voor zorgen dat die letters niet over het menu komen???

(is deze vraagdan toch te veel gevraagd:confused:)

Het probleem is eenvoudig de persoon in kwestie moet de moeite doen om de css te bestuderen en kijken hoe iedere apdiv is gestyled is dan hij kan die zelf de css aanpassen, hij heeft alles wat hij nodig heeft zie mijn post van 28 juli 2010 08:58 met wat uitleg.
Hij moet alleen de css bestuderen en de html aanpassen voor zijn artiesten.
Voor mij is het een beetje te veel werk sorry.
Veel suc6
Defietser

het lukt mij totaal niet.

ik ben nog steeds bezig maar het lukt niet.

ik krijg alles voor elkaar. de letters groter, weider uit elkaar etc...

maar niet dat hij bij een kleinere scherm resolutie of beeldscherm type... de letters dan over mijn hoofdmenu beland.

bv bij 800x600

staat de letter a bv niet meer in het rijtje thuis en ergens in het midden van een scherm.

wat moet ik nu veranderen dan? ik snap het egt niet.........

De html en css van de letters heb je nu werk dat eens verder alleen uit Ik heb je toch enkele hints gegeven in vorige post.

Voor mij stopt het hier straks moet ik nog de gehele site bouwen.
Mvg
Defietser

ik vind het jammer dat je niet meer reageerd op me vragen.

Het komt er op neer dat je denkt dat ik nu codes moet gaan kopieren, en je zelf aangeeft dat jij het werk nu doet!

Vind ik beetje onzin. het ligt aan jou hulp dan zelf.

ik heb vooraf netjes gezegt dat ik alles wil leren maken. en dat ik niet wil kopieren, maar t ook wil begrijpen.

maar hoe kan ik nu iets zelf afmaken als ik t niet begrijp:(

ik krijg zelfs als ik dat vraag geen duidelijke uitleg van hoe de code werkt, maar wel dat ik de rest moet afmaken.
dit komt bij mij over als van: ik heb een auto helemaal uitelkaar gehaald. en heb enkele onderdelen weer terug erin gezet. nu laat ik de rest door jou erin zetten. en zal je niet meer verder helpen met je vraag.

hoe los je dat dan op als je er geen verstand van hebt?

stel dat we zeggen we doen het samen stap voor stap...
dan krijg je duidelijk beeld en zal je veel meer te weten komen hoe het precies zit. snapje?

maar door reeks 1500 letters html/css te typen en vervolgens zeggen zet dit ff tuissen je <body></body> dan is t wel heel erg simpel he... maar begrijp dan de uitleg totaal niet ervan..... ik wil t leren hoe je t doet. niet ff zomaar kopieren.

nu vind ik t belachelijk van jullie dat je met deze vraag gestopt bent, en mij dan in de steek laat.
ik had eerder gehoopt dat t werkte en ik samen met jullie de hele uitleg ervan dan ook goed begrijp.

want veeldingen lukt mij nu wel met die pagina maar er zit 1 fout erin, en weet echt niet hoe ik die eruit kan krijgen.

bij kleinere scherm resolutie's staan de alfabet letters niet goed meer...

wat moet ik dan aanpassen? of naar kijken????

(excuses voor mij reactie, maar bedoel het beleefd en vraag t op een manier om aub te helpen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan