letters trillen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariekan

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Berichten
145
ik heb een Proview 996N monitor. Driver voor monitor geinstalleerd. Resolutie: 1280x1024x75 hertz. Alle electronische apparaten naast de monitor weggehaald, maar de letters (en de rest) blijven trillen.

Heb al wat logs gelezen maar niets helpt? Waar ligt het aan?
 
En als je de resolutie/hertz lager zet, heb je het probleem dan ook nog?
 
beeldscherm

driver is afkomstig van Proview en geinstalleerd volgens het "boekje". Als ik het aantal hertz lager zet, begint het beeld te flikkeren i.p.v. te trillen... duzz dat werkt ook niet echt...

Zou het de videokaart kunnen zijn? Driver updaten? Tis al een oud beestje... De monitor is nog maar 1 jaar oud
 
Probeer de drivers maar eens te updaten. Als dat niet werkt heb je dan geen andere monitor die je eraan kunt hangen om even te testen?
 
Heb het al bij een andere monitor geprobeerd en daar heb ik nergens last van...

de SiS driver is een 6326 AGP en ik draai XP Proff... maar updaten lukt niet... krijg wel een schermpje bij het installeren van de driver in beeld maar bij eigenschappen staat nog steeds de oude driver... :rolleyes:
 
Maar dat heb je niet gezegd. Dan lijkt het mij dat er iets mis is met je monitor. Kun je die monitor voor de zekerheid niet aansluiten op een andere compuer? Er zit gezien de leeftijd zeker nog wel garantie op?
 
Kijk ... en daar had ik dus nog niet aan gedacht! Zit nu nog op mijn werk...:( k'zal het gaan proberen..

thanks.... :thumb:
 
OK!! letters trillen niet wanneer ik de monitor aansluit op een andere computer..... duzz ligt het aan mijn computer... is de monitor soms te modern voor mijn computer?

Heb een: PII / 350 MHz / 192 mb RAM :eek:
 
probleem opgelost

heb een modernere computer eraan gehangen .. probleem opgelost :)
 
Ik weet niet of die moderne computer van jou is, maar als je die oude wilt blijven gebruiken is het probleem opgelost met een nieuwe videokaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan