Letters van stationspaden verdwenen in Computerbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacemaster

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Hoi allemaal,

Heb een raar probleem.
Mij is opgevallen dat er geen letters meer voor de stationspaden staan in computerbeheer.
Wel nog in de verkenner.
Ik heb namelijk 2 hd's aangesloten met op de 1e 2 partities, en de 2e 4 partities. Elke hd heeft 1 verborgen partitie.
Het vreemde is dat die verborgen partities nu zichtbaar zijn, en in de verkenner met stationsletter aanwezig zijn.
Als ik Partition wizard start, kan ik ook alle stationsletters zien, en hier staan de 2 verborgen partities als verborgen aangegeven.
Hoe kan dit, en hoe zorg ik ervoor dat de letters ook weer bij computerbeheer aangegeven worden?

Mvg M. Bodelier

Laatst bewerkt:
Dan zit er niks anders op dan windows nieuw te installeren.
Misschien meer reacties volgende keer...:confused:

Hoi,

Zoals gezegd wilde ik windows nieuw installeren met ghost 15.0.
Nu herkent ghost de backup helemaal niet meer omdat de stationsletters verdwenen zijn. Hij heeft ze allemaal als verborgen staan.
Vervolgens heb ik geprobeerd met mijn oude ghost 2003 een oudere kopie van windows terug te zetten, maar ik kom tot in het ms-dos scherm waar ghost eigenlijk moet opstarten, maar dan meteen met een foutmelding komt en de computer herstart.
Ik weet niet meer of het wel aan windows ligt, omdat ook in dos herkent hij schijnbaar de stations niet.
Ik hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen, dit probleem heb ik nog nooit gehad en ik weet niet meer verder.

Mvg M. Bodelier.

Hallo allemaal!

Ik heb niet stilgezeten en heb inmiddels de oplossing gevonden: :)
Ik heb de windows XP installatie CD laten lopen in de upgrade modus (niet installatie), en alle problemen zijn verholpen.
Ik had nog een ander probleem met mijn mob. telefoon (Nokia-N97) die ik niet meer via usb kon koppelen. Was altijd aan-uit-aan-uit verbinding zonder een koppeling te maken. Dit probleem is nu ook weg.
Jammer dat ik de enige ben die notabene op mijn eigen bericht gereageert heeft, maar misschien kan ik hiermee wel andere mensen helpen met soortgelijk probleem.

Tot de volgende keer. :thumb:
Gr. M.B.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan