letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saphira

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Hoi hoi :D

Ik heb al een tijdje een TFT beeldscherm van het merk LG.
Nu gebeurd het soms , als ik me pc hebt opgestart dat de letters niet gelijk zijn van kleur bv :

er staat : dit is mijn computer

dit is = pikzwart van kleur
mijn computer = lichtgrijs van kleur

als ik mijn computer dan weer opstart , dan heb ik weer mooie gelijke zwarte kleuren .
meschien iets instellen ofzow ?

Hoi,

Je zou kunnen gaan kijken bij de instellingen van de kleurenkaart... Met de rechter muisknop op het bureaublad klikken en dan eigenschappen kiezen... Onder de tabblad instellingen, geadvanceerd en dan monitor tabblad kiezen daar kun je de refreshrate omhoog zetten.. zou kunnen helpen.. meestal is 75hz genoeg...

Groetjes, Dj Viper

wilde ook nog even doorgeven dat ik een
Video kaart NVIDIA GeForce4 MX 4000 (128 MB) hebt
weet niet of ik daar ook nog iets mee kan doen ?

Hoi,

Vreemd dat ie niet hoger dan 65 kan.. heb je de nieuwste drivers al geinstalleerd...

Groetjes, Dj Viper

DjViper

ja de laatste drivers zijn gedownd hoor .
en ja , het beeld is verders zeer perfect met die 65Hz ,
( denk dat die instelling standaard is voor mijn LG 1710B )dus daar ligt het verders denk ik niet aan .
het is alleen die letters , dat vindt ik zo vreemd , al is dat het einde van de wereld niet , wandt zo vaak heb ik daar dus geen last van . gebeurd alleen ,als ik de de pc na bv installatie van een progje moet opstarten .
zou alleen zo graag wille weten hoe dat kan

haarr

heet dat progje soms colorific ?

als dat zo is moet ik een kleuren kaar hebben en een serial nummer .............?

Hoi hoi

ik kwam er net achter, dat als ik op me monitor onderaan het knopje source indrukt ,
mijn monitor zich zelf naar zijn beste originele kleuren herstelt . dus dan zijn me letters weer allemaal gekleurd met de zelfde mooie zwarte kleur .
dus ik denk dat me probleempjuu zo wel opgelost is .
bedankt weer voor de reactie's ;)

prog heet idd colorfic.
Kaart en serial horen ook bij de monitor te zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan