Lettertype instellen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter a1mat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Geachte Lezer
Ik heb Outlook Express en Windows XP en wil als lettertype graag" Times New Roman" instellen als standaard in het mail programma en ga als volgt te werk.
Ik neem Outlook Express. Kies Extra-Opties en vervolgens Tabblad "Lezen". Onder op dit tabblad staat "Lettertypen".Ik klik daarop en ik krijgt een blad "Lettertype instellen".
In het 1ste vak staat : West Europa
Proportioneel: Stel ik in op "Times New Roman".
Niet proportioneel: Courier New
Teken grootte: Normaal
Codering : West Europa (Windows)
Ik klik vervolgens op: Als standaard instellen en op OK.
Maar als ik dan terug ga naar mijn E-mail programma dan zie ik dat het niet werkt en blijft staan op Arial.
Wat doe ik FOUT???
Kan iemand mij verder helpen
Bij voorbaat mijn dank
Met vr.gr.Math

Hoi,

Bij het 'lezen' van mail ben je afhankelijk van de manier waarop de afzender mail verzendt.
Je kunt zelf instellen wat je wilt, maar als een afzender de mail heeft verstuurd als tekst zonder opmaak in het lettertype Courier (bijvoorbeeld) dan verander jij dat niet.

lettertype instellen.

Heer Vanveelen
U hebt gelijk, dat dit schijnbaar bij lezen is. Maar ik bedoel bij een mail die ik zelf schrijf.Hoe stel ik daar een ander lettertype in?
Gaarne uw reactie.
Bij voorbaat dank.
Math.

Hoi,

Lees je eerste post nog eens door.
Je hebt een ander lettertype ingesteld onder het tabbled 'Lezen'.
Maar je bedoelt kennelijk dat je een ander lettertype wilt instellen onder het tabblad 'Opstellen'
Dus de lay-out van de mails die jij zelf wilt versturen.

Lettertype instellen.

Hallo Vanveelen,

Het klopt. Ik ben er uit en heb het aangepast op het tabblad "Opstellen" en het werkt nu

Bedankt en groetjes van

Math

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan