LETTERTYPE/LAY-OUT komen niet mee + SETUP

Status
Niet open voor verdere reacties.

B1B1B

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2014
Hey iedereen,

Met behulp van Visual Basic 2012 heb ik een applicatie gemaakt, maar ik zit met verschillende problemen.

Namelijk:

1.FONTS
Via internet heb ik fonts/lettertype "Nasalization" gedownload en geïnstalleerd op mijn computer.
Wanneer ik mijn app installeer op een andere computer komt mijn fonts niet mee en wordt dan mijn tekst automatisch gezet op "Arial"
error2.png

2.LAY-OUT
Mijn lay-out (LineShape, RectangleShape, Textbox...) van mijn app komt niet op dezelfde plaats gezet wanneer ik dit op een andere computer installeer.
error1.png

3. SETUP
Is er een mogelijkheid om mijn applicatie te branden op cd als ISO of wanneer ik mijn cd insteek dat er automatisch een melding komt voor installatie

Alvast bedankt voor jullie hulp !!

Voeg het TTF font toe als resource. Laatste antwoord/oplossing in deze discussiedraad.
Met de rest kan ik je niet helpen, maar kijk zeker ook hier voor tips over het distribueren/publiceren van VB applicaties.

Tijs.

Voeg het TTF font toe als resource. Laatste antwoord/oplossing in deze discussiedraad.
Met de rest kan ik je niet helpen, maar kijk zeker ook hier voor tips over het distribueren/publiceren van VB applicaties.

Tijs.

Bedankt!!

Het is gelukt met ttf font, alleen nog mijn lay-out die zich vanzelf verplaatst.
Link over publiceren had ik wel gezien, maar ik zoek eigenlijk iets anders.... een manier dat ik mijn app op ISO format kan branden of eventuele "portable".

Alvast nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan