Lettertype Magneto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mareiltje

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
Hallo allemaal,

Met de aanschaf van een nieuwe computer ben ik helaas het lettertype Magneto kwijtgeraakt. Op internet zo ongeveer alle sites (voor zover ik dat kan zien) bekeken, maar ik kan deze niet als freeware vinden. Is er misschien iemand die deze wel heeft staan voor mij. Anders moet ik helaas alle sjablonenen e.d. van mijn stichting veranderen.

Is het deze klik hier misschien?

Anders moet je mij even in een prive bericht je emailadres sturen,dan stuur ik het je wel toe.

Hi Sylvie,

De link die jij mij stuurde is precies de magneto die ik zocht. Helaas kan ik je geen privebericht sturen. Heb je evt. een andere oplossing zodat ik hem toch kan krijgen van je.

Alvast super bedankt!!

Mareiltje

Magneto toesturen

Kan je mij ook aub het lettertype magneto toesturen. Ik ben het ook kwijt sinds ik mijn nieuwe computer in gebruik heb genomen en zou het heel graag terug willen.

ik weet dat ik heel weinig van computers begrijp maar weet echt niet wat ik nu met die file aanmoet. Ik heb hem gedownload en unzipped maar kan nu niets meer doen dan "bekijken".... Ik kan het lettertype ook niet automatisch vinden en mijn Word of iets dergelijks.... Kan je nog even verder helpen? Thanks

Je kan het beste het lettertype in je windowsmap zetten en dan in de submap fonts.
Waarschijnlijk kan je hem dan wel zien in word.
Als dat niet lukt kan je het ook op een andere manier proberen en dat ik door het lettertype te openen (zodat je een scherm te zien krijgt met het lettertype) laat die geopend staan en open word misschien kan je hem dan wel zien staan.

veel dank, nu is het wel gelukt!!!!!!!!!!! ben erg blij!!!!!!!!!!!!!!!:thumb:

Zou iemand mij ook het magneto font kunnen sturen

ben hem ook kwijtgeraakt:confused:

alvast bedankt

(wesley_cool@live.nl)

No problemo.

Bijlagen

Zullen we topics die in 2005 gestart zijn maar even met rust laten. Deze zijn al heel lang niet actueel meer. Tevens is het niet gewenst mee te liften in iemand zijn / haar topic, dus graag een eigen topic aanmaken.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan