lettertype outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

klepzeikers

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Ik heb 2 gebruikers in mijn outlook express.
Nu wil ik in een van de 2 gebruikers automatisch een ander lettertype gaan gebruiken, als ik hier mee een email ga verzenden.
Besturing is xp.

Extra/Opties/Opstellen
of
Briefpapiertje aanmaken.

Even een vraag. Hebben die twee gebruikers niet ieder hun eigen OE-tje? Als je identiteiten aanmaakt heb je helemaal geen probleem.

Mischien nog makkelijker is twee postvakIN mappen te maken en er voor te laten zorgen dat je in beide pastvakken de email krijgt die er in hoort, dit doe je vrij makkelijk door.
Druk in outlook express op extra, berichtregels, email en daarna op nieuw, in het bovenste vak kies je voor als de regel aan bepaalde personen bevat, in het 2e veld kies je voor verplaatsen naar bepaalde map, daarna zie je in het derde veld twee blauwe regels staan, bepaalde personen en een bepaalde map, daar kun je op drukken, druk eerst op bepaalde personen, vul dan je eerste email adres in en druk op toevoegen en okee, daarna druk je een keer op een bepaalde map, je krijgt nu het veld te zien zoals je mappen veld er al uitzag, druk een keer op het plusje en ga daarna staan op postvak in, dan druk je op nieuwe map, vernoem deze zoals je wilt, daarna klik je een keer op die map en druk op okee.
Je kunt nu de mappen ook nog verplaatsen in je mappen veld, links boven in zodat het staat waar je wilt.
Dit herhaal je ook voor het 2e email adres en nu zul je zien dat als iemand iets zend naar 1 van de 2 dat die keurig in de juiste mappen worden geplaats.

ZO IS HIJ NU INGEDEELD MET BEHULP VAN JJW.

Je vertelt me niets nieuws maar daar blijf je wel mee aan de gang. :)
Iedere keer weer regels maken voor nieuwe contacten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan