lettertype outlook instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcindy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2000
Ik moet sinds kort voor mijn werk mailtjes beantwoorden.
Voor die beantwoording moet ik verdana 10 gebruiken,maar vaak is het mailtje wat ik heb gekregen in een ander lettertype.
En als ik dan ook nog eens iets opzoek ,en het wil kopieren/plakken in dat mailje is het helemaal een rommeltje.
Hoe krijg ik dan alles verdana 10 ?

Hoi.....

Voor je begint met typen selecteer je al de tekst in het mailtje en vervolgens kies voor het gewenste lettertype.

achteraf kan natuurlijk ook :)

Ik heb de boel zó ingesteld (win xp/OE 6): Klik op extra->opties->tabblad lezen->lettertype->proportioneel->zoek 'n lettertype uit en vergeet niet te klikken op: als standaard instellen. .
Terug naar extra->opties->tabblad opstellen->berichtentype-> zoek voor E-mail en News hetzelfde lettertype als daarnet onder: lettertype instellingen. Vergeet de knop toepassen niet! .
Overigens: binnenkomende berichten in kleine lettertjes kun je doen vergroten door CTRL ingedrukt te houden en te scrollen (wijzigen tekengrootte). Succes.

grtz

Lettertype

Je zou bijvoorbeeld een standaardmailtje kunnen
aanmaken in het lettertype dat jij wilt
deze opslaan als concept zodat je deze standaard ook weer iedere keer kan gebruiken.
Je kan bijvoorbeeld ook in Word2000 een standaardmailtje maken met het lettertype wat jij wilt
endeze ook opslaan als bijvoorbeeld een worddocument.
Iedere keer als je dan dat document opent staat het lettertype wat jij wilt gebruiken,er standaard in.
Zo kan je dan gerust een tekst erin plakken hoef je alleen maar de ingeplakte tekst te markeren in en het juiste lettertype te plaatsen.
Daarnaast kun je in Word2000 direkt je e-mailtje verzenden werkt nog fijner dan Outlook
Veel sukses
docowebmasters.nl

Nog even iets als,ik een standaard handtekening in een mailtje wil en ook op verdana lettertype ,hoe krijg ik dat ?
Ik zie dat ik daar geen lettertype kan kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan