Lettertype probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

HerrieM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
In firefox heb ik sinds vandaag een raar beeld. De lettertype instellingen zijn ongewijzigd, maar als ik bijvoorbeeld bij Google zoek dan lijkt alles dikgedrukt te zijn. Ook lijkt het een ander lettertype te zijn dan in het verleden.

Volgens de instellingen moet dit Times New Roman zijn, maar daar lijkt het niet op.

Er is wel wat mis.

Het is niet het lettertype dat het volgens de instellingen moet zijn. (lijkt me niet normaal) en alles is dikgedrukt, terwijl dat ook niet hoort.

Op deze site heb ik ook dat probleem. In mijn vorige bericht is alleen het gedeelte dat cursief geschreven staat de normale dikte, de rest van de tekst is dikgedrukt.

Voor mij is er dus geen verschil zichtbaar tussen wat normaal is en wat ik dikgedrukt schrijf

Dat lijkt me een duidelijk signaal dat er iets niet klopt.

lettertype

Heb je al gekeken bij je configuratiescherm bij lettertype?? Anders heb ik echt geen idee.

Heb je al gekeken bij je configuratiescherm bij lettertype?? Anders heb ik echt geen idee.

Ja, en daar ligt het dus niet aan.

edit: Ik vermoed dat het niet een probleem van FF is. In internet Explorer is de tekst namelijk cursief. Na zoeken denk ik dat het komt omdat Arial Standaard is verdwenen als lettertype uit de lettertypemap van Windows.
edit: Na herinstalatie van Ariel (standaard) is het probleem opgelost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan