Lettertype van taakbalkknoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdbeste1

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
51
Goedendag,

Het lettertype van mijn taakbalkknoppen en de openstaande applicaties is ineens gewijzigd nadat ik een paar lettertypes geinstalleerd heb in windows XP.
Wie weet waar ik dit weer kan terugzetten? Ik heb systeemherstel al geprobeerd maar het
blijft er maar instaan.Ergens moet dit toch te wijzigen zijn.
Ik weet alleen niet waar.

Alvast bedankt,

Mvg,

Jan:thumb:
 
Rechtsklik op buroblad-beeldschermeigenschappen-vormgeving-geavanceerd??
Of vensters en knoppen?
 
Laatst bewerkt:
Lettertype

Nee daar verandert ie alleen de bovenste balk met het lettertype maar de onderste taakbalk blijft daar intact.Dat had ik al geprobeerd maar was het vergeten te melden.

Mvg

Jan:thumb:
 
Die lettertypen die je geïnstalleerd hebt.is dat via een install.bestand gegaan of heb je die gewoon in de map C;\Windows\Fonts gezet?
 
Lettertype

Hoi,

Nee lettertype is via windows/font gegaan.

Maar ik heb het nogmaal even geprobeerd met de optie zoals jij het gezegd had.

En nu zag ik idd wel iets veranderen. Het lettertype is nu gewijzigd maar het blijft er dan in staan en kan het niet meteen weer terugzetten.Ook niet als ik eerst op toepassen en daarna ok druk. Vandaar dat ik het de eerste keer ook niet gezien heb.Ik heb nu weer een systeem herstel gedaan en nu staat het wel weer goed ingesteld. waarom die dat de eerste keer niet deed snap ik nog steeds niet maar goed het probleem is dus opgelost.

nogmaals bedankt voor je moeite.

Mvg Jan

Ps. Ik zie bij fonts meerdere types lettertypes staan( die met TT erbij en met een O erbij)
Wat is het verschil eigenlijk?:thumb:
 
Dat zou ik ook zo vlug niet weten,ik hou me nooit bezig met lettertypes ik weet alleen hoe ik ze moet veranderen.
Drukkers weten hier alles van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan