lettertype veranderd sinds vista update :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

doomridder

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2008
Berichten
16
precies zoals het in de onderwerp staat mijn lettertype is plotseling veranderd sinds vista een update deed en ik kan het maar niet terug veranderen *ik weet hoe het normaal moet maar er veranderd niets als ik het doe* bijv mijn tekst is nu schuingedrukt op mijn beeld en sommige dingen zijn ook bold ineens en ik kan het niet meer normaal krijgen

ik kan op het moment helaas geen screenie posten want imagehack werkt niet mee bij mij

maar hopelijk weet iemand hier iets aan te doen want de letters zijn gwn een stuk groter met alles en dat is best irritant

alvast bedankt
 
Bij mij is dit ook gebeurt. Via Internetopties Algemeen Lettertypes heb ik dit kunnen wijzigen. Als dat niet lukt is het misschien mogelijk de updute te verwijderen en Microsoft om informatie te vragen.
 
hoi bedankt voor de internet lettertype maar bij mij is bij alles de lettertype veranderd zelfs als er een browser met wil je dit echt verwijderen ofzo is het ook veranderd en het is gewoon 2x zo groot daar kan ik dus niet mee werken zou het missch helpen om vista opnieuw te instaleren ??
 
Zoek in Windows help en ondersteuning naar "lettertype wijzigen" Dan kun je daar "instellingen voor vormgeving" openen.
 
als je mijn eerste post goed had gelezen weet ik hoe dat moet en heb ik ook al geprobeert maar er komt geen verandering in de lettertype dus ja ..
 
laat maar ik heb het al opgelost met een systeem herstel het lag aan een windows update

een tip voor iedereen wacht even met de nieuwste update want het verandert echt elke lettertype ensommige gwn zo groot dat het niet meer leesbaar is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan