lettertype vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

patriciaa

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2005
Ik kon deze vraag hier zo snel niet vinden, maar misschien kan ik ook niet zoeken ;)
Mijn vraag is, kun je een lettertype die je ooit gebruikt hebt in een plaatje opnieuw terugvinden op een of andere manier. Mijn vraag is een beetje onduidelijk, maar het zit zo:
Ik heb een paar maanden geleden een plaatje gemaakt met tekst erin en daarbij heb ik gebruik gemaakt van een bepaald lettertype. Dit plaatje heb ik opgeslagen. Het lettertype wil ik nu weer gebruiken, maar ik weet niet meer welke het is :confused:
Hopelijk kan iemand me helpen :)

Groetjes Patricia

Je zou eens proberen met het programma die je toen gebruikt hebt om het plaatje te voorzien van tekst.

Mocht het met microsoft words zijn gedaan , dan zou je deze dan weer moeten gebruiken.

In MS Word open je het bestand ( het plaatje ) mocht deze dan nog op je comp staan.
Als deze dan geopend is moet je het plaatje selecteren, en dan zie je bij letterype het type die je toen gebruikt hebt.

Succes.

Helaas.. Heb jullie tips geprobeerd, maar tot nu toe nog zonder succes. In iedergeval bedankt voor de tips :thumb:
Ik blijf zoeken...

Mogen wij het plaatje zien ? misschien dat er mensen zijn die het herkennen.

Ja natuurlijk, ik heb de tekst uit het plaatje in een bijlage toegevoegd.

Bijlagen

• stickertje1.JPG
    stickertje1.JPG
    4 KB · Weergaven: 25
Bij een Engelstalig forum (waar ik ben beland door een van jullie links!) is het lettertype geïdentificeerd als 'grapefruit'. Het grappige is dat ik dit lettertype niet op mijn pc kan vinden. Toch komt de afbeelding van het lettertype overeen met het lettertype in mijn eigen afbeelding. Ik blijf dus nog even puzzelen.

Misschien is dat lettertype met een programma, wat je geinstalleerd heb, meegekomen en heb je dat programma inmiddels verwijderd.

Volgens mij gewoon heel simpel met paint, daar werk ik eigenlijk altijd mee, het is allemaal niet zo ingewikkeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan